تمهیدات نوروزی بانک اقتصادنوین

تمهیدات نوروزی بانک اقتصادنوین
کدخبر : 540673

​بانک اقتصادنوین برای خدمت‌رسانی بهتر در ایام نوروز و رفاه حال مشتریان ارجمند تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

شعب منتخب این بانک در تهران و سایر استان‌ها در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین‌ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ به‌صورت کشیک آماده ارائه خدمات ضروری به مشتریان خواهند بود.

 

اقتصادنوین

شعب رسالت، دولت، استاد مطهری، تجریش، دانشگاه صنعتی شریف در استان تهران و شعب شهدای کرج، طالقانی اهواز، امام بوشهر، بلوار خزرساری، آمل، ناهارخوران گرگان، بلوار معلم مشهد، صیقلان رشت، عدل قزوین، ارتش تبریز، سرداران ارومیه، توحید اصفهان، مطهری یزد، عفیف‌آباد شیراز و جمهوری کرمان در سایر استان‌ها جهت رفاه حال شهروندان به‌صورت کشیک در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمات‌رسانی هستند.

همچنین تمامی شعب این بانک در روزهای کاری پنجم تا چهاردهم فروردین‌ماه سال 1400 از 07:30 تا 14:00 - روزهای پنجشنبه 07:30 تا 13:00 - مفتوح خواهند بود.

علاوه بر این تمهیدات ویژه برای پول‌رسانی به دستگاه‌های خودپرداز و خوددریافت این بانک، در ایام نوروز اندیشیده شده و این دستگاه‌ها خدمات مورد نیاز مشتریان اعم از دریافت و واریز وجه نقد را تامین خواهند کرد.

بانک اقتصادنوین توصیه می‌کند با توجه به لزوم کاهش ترددهای غیرضروری به دلیل خطر آغاز موج چهارم شیوع ویروس کرونا، مشتریان عزیز با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک به‌ویژه اینترنت‌بانک و اپلیکیشن همراه‌نوین، خدمات بانکی مورد نیاز خود را دریافت و با استفاده از خدمات متنوع این ابزارها از حضور در شعب بانک بی‌نیاز شوند.

همچنین آن دسته از مشتریان بانک اقتصادنوین که تاکنون نسبت به فعال‌سازی اینترنت‌بانک و اپلیکیشن همراه‌نوین اقدام نکرده‌اند می‌توانند از طریق لینک زیر به‌صورت غیرحضوری نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنند.

دریافت نام کاربری و رمزعبور

علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ در تمام ایام نوروز و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به مشتریان گرامی هستند.

 

روابط عمومی بانک اقتصادنوین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: