پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت ورود به سال ۱۴۰۰

پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت ورود به سال 1400
کدخبر : 540682

دکترعلی صالح آبادی در پیامی، فرارسیدن نوروز سال ۱۴۰۰ را به مشتریان و همکاران نظام بانکی شادباش گفت و از مشارکت فعالانه و ارزشمند آنان در حوزه تجارت بین الملل در سال ۹۹ تشکر کرد.

در بخشی از پیام دکتر صالح آبادی آمده است: اگزیم بانک ایران در سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی مدونی با هدف بهره مندی مشتریان از خدمات بانکداری باز و دیجیتال در دستور کار خود دارد تا آنان در محل شرکت متبوع خود به مثابه یک شعبه از بانک توسعه صادرات، خدمات بانکی را دریافت کنند.

متن کامل پیام نوروزی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران را در ادامه می‌خوانید:

همکاران و مشتریان گرامی

مناسبت خجسته ورود به سال ۱۴۰۰ و آغاز بهار طبیعت را خدمت مشتریان و همکاران نظام بانکی تبریک می گویم و قدردان مشارکت فعالانه و ارزشمند آنان در حوزه تجارت بین الملل هستم.

ملت سرافراز ایران سال ۹۹ را که آغشته به تشدید تحریمهای ظالمانه در آخرین سال از دوره ترامپیسم و اوج بیماری کرونا در کشور بود، با تمام فراز و نشیب ها، عزتمندانه به پایان رساند. در عین حال بیهودگی ایده "فشار با حربه تحریم بر ملت پرافتخار ایران" بر تمامی جهان عیان شد.

سالی که گذشت خدمتگزاران حوزه سلامت با دستاورد بزرگی چون تولید واکسن ایرانی کرونا در عرصه علمی افتخارآفرینی کرده اند و نقشه شوم دشمنانی را که تهدیدات بی ثمرشان را عاملی برای موفقیت خود می دانستند، نقش بر آب کردند.

اگزیم بانک ایران که در یکسال اخیر اقدامات بسیاری در بخش بانکداری باز و دیجیتال آغاز کرده، برنامه ریزی مدونی در سال ۱۴۰۰ با هدف بهره مندی سایر مشتریان از این خدمات در دستور کار خود دارد تا آنان در محل شرکت متبوع خود به مثابه یک شعبه از بانک توسعه صادرات، خدمات بانکی را دریافت کنند.

همچنین بانک توسعه صادرات با اعطای تسهیلات به شرکت های صادراتی و کوچک و متوسط، نوپا و دانش بنیان و اعمال نرخ های ترجیحی به منظور اشتغالزایی و توسعه صادرات در بخش های مختلف اقتصادی سهم بسزایی در تامین مالی پروژه ها و طرحهای مهم ملی به عهده دارد.

شبکه صرافی این بانک نیز عهده دار انتقال وجوه حاصل از صادرات برای صادرکنندگان بوده و تعاملات وسیع این شبکه قادر به نقل و انتقالات ارزی در اقصی نقاط دنیاست.

بانک توسعه صادرات ایران ضمن آرزوی موفقیت در سال جدید برای کنشگران حوزه صادرات در کشور بویژه صادرکنندگان، همچنان بر حمایت کامل این بانک از تجارت بین الملل و تولیدات صادرات محور تاکید می کند.

علی صالح آبادی

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران

 

روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: