پیام تسلیت روابط عمومی بانک توسعه تعاون

پیام تسلیت روابط عمومی بانک توسعه تعاون به مناسبت درگذشت همکار رسانه‌ای محمد ابوالحسنی

پیام تسلیت روابط عمومی بانک توسعه تعاون به مناسبت درگذشت همکار رسانه‌ای محمد ابوالحسنی
کدخبر : 540961

درگذشت جناب آقای محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده توانمند رسانه فقدانی بزرگ بود که در آغازین روزهای سال ۱۴۰۰ سبب اندوه و تألم جامعه هنری گردید.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، درگذشت هنرمند و طنزپرداز متعهد جناب آقای محمد ابوالحسنی ضایعه‌ای تأسف‌بار و دردناک بود که دوستان، همکاران، آشنایان و جامعه مخاطبین تولیدات و آفریده‌های ارزنده هنری او را باکمال ناباوری و حیرت در اندوهی بزرگ نشاند.

او را باید ازجمله اهالی و خبرگان عصر رسانه دانست که با خلاقیت و درایت، چهره‌ای نو و وجه ای جدید از کارآمدی هنر و رسانه در پیشبرد آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی بازآفرید و در بسیاری ابعاد، زبان به لکنت درافتاده طنز را به فصاحت و بلاغت برآورد.

بانک توسعه تعاون نیز از چندی پیش در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزنده آثار این تهیه‌کننده توانا و دعوت از ایشان برای همکاری در تولید انیمیشن‌های فرهنگ‌سازی از همگامی و مشاورت های شایسته و دلسوزانه او بهره برد و یادگارهایی از آثار به‌یادماندنی وی را در کارنامه فرهنگی خود ثبت و ضبط نمود.

روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سوگمندانه این حادثه تلخ و فقدان تأثرانگیز را به جامعه فرهنگی، هنری و مردم عزیز کشورمان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان آن عزیز سفرکرده از محضر حی قادر متعال، عاجزانه صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

روحش در این ایام پرفیض که قرین است برلیله پرارج بی‌مانند نیمه شعبان، با اولیاء الهی محشور و مأنوس باد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: