تقدیر استاندار کردستان از عملکرد بانک مهر ایران

تقدیر استاندار کردستان از عملکرد بانک مهر ایران
کدخبر : 541209

استاندار کردستان از تلاش‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ایجاد رضایتمندی برای شهروندان و حمایت از قشر ضعیف جامعه، تقدیر کرد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بهمن مرادنیا استاندار کردستان، از حمایت‌های بانک مهر ایران در پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار مختلف مردم تقدیر و تشکر کرد.

enews_EToolsFile_کردستان-7e6644c4-6a88-4307-89bb-a96c3dbe4599

 

 

در این دیدار، استاندار کردستان ضمن بررسی نقش بانک‌ها در توانمندسازی اقتصادی نیازمندان، تعداد تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک مهر ایران، میزان اثربخشی این تسهیلات قرض‌الحسنه در ایجاد اشتغال پایدار و همچنین باز شدن گره از مشکلات مردم، از عملکرد مدیریت استان کردستان در این زمینه تقدیر شد.

مرادنیا ضمن بررسی عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ابلاغی به آن‌ها بیان داشت: همکاری بانک‌هایی مانند بانک مهر ایران در این استان بسیار قابل توجه است و این همراهی موجب شده تا بسیاری از اهداف تعیین شده در بخش اشتغال خرد در استان محقق شود.

در ادامه جلسه، حسام‌الدین اسعدی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان فعالیت‌های این بانک به منظور کمک به قشر ضعیف جامعه مانند مددجویان کمیته امداد و بهزیستی برای داشتن زندگی بهتر و رسیدن به استقلال مالی را تشریح کرد و گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود برای حمایت از شهروندان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: طرح‌های کالاکارت و حمایت از کالای ایرانی برای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از اشتغال، جزو اهداف اصلی بانک مهر ایران است. توانمندسازی مردم به لحاظ اقتصادی چیزی جز ایجاد رفاه و حمایت از اشتغال نیست و امیدواریم در آینده نزدیک در جهت حمایت بیشتر از مردم گام برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: