عضو هیئت مدیره ایران کیش:

نقطه قوت "ایران کیش" تمرکز روی پرداخت های غیرحضوری است

نقطه قوت "ایران کیش" تمرکز  روی پرداخت های غیرحضوری است
کدخبر : 541270

​تمرکز ایران کیش روی موضوعات پرداخت های غیرحضوری و تعاملات گسترده با بانک ها نقطه قوت ایران کیش است.

علی کشوری شاد عضو هیئت مدیره ایران کیش با بیان این مطلب و اشاره به طرح زمرد بانک تجارت گفت : طرح زمرد یک زیست بوم هویت دیجیتال بانک تجارت است که خدمات بانکداری دیجیتال مخصوصا در حوزه مشتریان خرد در آن پیاده سازی می شود. دراین طرح از احراز هویت دیجیتال و سایر فرایندها و فناوری های به روز استفاده می شود که ایران کیش آن را اجرایی کرده است. من فکر می کنم یکپارچگی موجود بین بانک و شرکت ایران کیش باعث خواهد شد تا خدمات بهتری ارائه شده  و پشتیبانی های مستحکمتری از ایران کیش انجام شود.

 

وی افزود: شرکت ایران کیش در سال ۹۹ در مسیری که خیلی از زیر ساخت های آن از قبل آماده شده بود گام برداشت. این مسیر به سمت تعالی حرکت می کند. قطعا باید بنا به شرایط اقتصادی و حوزه ای که شرکت در آن کسب و کار انجام می دهد شاهد تحولات و یا رویکردهایی متناسب با آن باشیم.

کشوری شاد گفت: مسئله ای مانند کرونا از جمله مواردی است که بر حجم فعالیت اقتصادی جامعه اثر گذاشت.  اما از طرفی دیگر فرصت هایی را نیز در کسب و کار به وجود آورد . یکی از آن فرصت ها، ایجاد فضای بیشتر برای فناوری های نوین بود که ایران کیش برنامه ریزی های ویژه ای در این زمینه صورت داد. در حال حاضر از سویی بانک تجارت و ایران کیش همراهی ها و تعاملاتشان بایکدیگر از همیشه بیشتر شده است.  تمام این ها باعث بهبود می شوند.

عضو هیئت مدیره ایران کیش افزود: شکل تراکنش های ایران کیش مورد استقبال بانک هاست. شاخص های مناسبی از این بابت دارد که برای بانک ها جذاب است. یکی ازویژگی های آن مبلغ بالای تراکنش ها به جای تعداد تراکنش هاست که هزینه های بانک را کاهش می دهد. درکنار این نیز ایران کیش همواره از حمایت بانک تجارت برخوردار بوده است . ایران کیش خودش نیز جزو شرکت های بزرگ پرداخت به شمارمیاید و ازاین حیث هم دارای اعتبار است. 

کشوری شاد درباره سهامداران خرد این شرکت گفت : ما به عنوان هیئت مدیره در شرکت هیچ گاه سهامداران خرد را نادیده نگرفتیم،همیشه سعی کردیم سود آوری پروژه ها تضمین شده باشد. سعی کردیم حق سهامدار جز، همیشه حفظ شود . من فکر می کنم در همه جلسات این موضوع مدنظر بوده است. هیچ گاه کاری نمی کنیم که سهامدار جز متضرر شود.

وی افزود: شرایط اقتصادی باعث شد تا تدوین استراتژی های شرکت را جدی تر از همیشه در دستورکار قرار دهیم. در برنامه ها سناریوهای متفاوت را مد نظر داریم . سناریوهایی که ممکن است به واسطه اش شرایط سخت اقتصادی داشته باشیم، بنابراین باید فرصت ها و تهدیدها را به خوبی بشناسیم . با تمامی این احوال  من به سال۱۴۰۰ خوش بین هستم. از سویی پروژه هایی که ایران کیش شروع کرده است، پروژه هایی نیست که دچار چالش جدی شوند و از همه مهمتر شرکت به توسعه در حوزه فناوری ها ی نو متمرکز شده است . حوزه ای که حتی در شرایط سخت برای شرکت سود آورند. برای همین برایند نگاه من نسبت به آینده مثبت است . هرچند باید به خوبی فرصت ها و تهدیدها را شناخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: