پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت در پی کسب رتبه نخست عملکرد مالی

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت در پی کسب رتبه نخست عملکرد مالی
کدخبر : 541394

مدیرعامل بانک ملت، کسب رتبه نخست این بانک را در عملکرد مالی بین بانک های دولتی و خصوصی شده در سال 1399، به تمامی کارکنان، مشتریان و سهامداران تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی با اشاره به قدردانی وزیر امور اقتصادی و دارایی از این بانک بابت کسب این رتبه مهم، اظهار داشت: بی تردید این موفقیت ها بدون تلاش جمعی تمامی کارکنان بانک در سراسر کشور، همراهی شورانگیز مشتریان و سهامداران در طول سال گذشته به دست نمی آمد.

به گفته دکتر بیگدلی، بانک ملت با تلاش هوشمندانه مدیران و کارکنان در تمامی سطوح و با وجود همه مشکلات، در سال ۱۳۹۹ خوش درخشید و کارنامه ای سرشار از موفقیت را به ثبت رساند که در مجمع نزد همه ذینفعان سرافراز خواهد بود.
وی با اشاره به عملکرد مالی درخشان بانک ملت در سال ۱۳۹۹، تاکید کرد: این بانک در سالی که گذشت با وجود تمامی سختی ها و شرایط ناشی از تحریم و همچنین شیوع بیماری کرونا، با برنامه ریزی مدون، انسجام و وحدت مثال زدنی مدیران و کارکنان و همچنین حمایت مشتریان و سهامداران، عملکرد خیره کننده ای را به ثبت رساند که این عملکرد در برخی از شاخص ها، در طول ۱۰ سال گذشته بی سابقه بود.
مدیرعامل بانک ملت، رشد ۶۷ درصدی چهارسپرده، رشد ۶۵ درصدی مصارف ریالی و همچنین رشد منفی ۷ درصدی مطالبات این بانک را در سال گذشته بی سابقه خواند و اظهار امیدواری کرد که با توجه به این عملکرد درخشان،  سال ۱۴۰۰ سالی متمایز و متفاوت از نظر مالی و عملکردی برای بانک بزرگ ملت باشد.
وی در این پیام، از تمامی ذینفعان بانک ملت اعم از کارکنان، مشتریان و سهامداران بابت کسب موفقیت های پی در پی این بانک در سال های اخیر قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با تداوم این انسجام و حمایت ها، بانک ملت دستاوردهای بزرگ تری را در سال جاری و سال های آینده کسب کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: