با حضور مسئول بسیج کردستان صورت گرفت:

تقدیرسپاه بیت المقدس کردستان از عملکرد بانک مسکن در طرح کمکهای مومنانه

تقدیرسپاه بیت المقدس کردستان از عملکرد بانک مسکن در طرح کمکهای مومنانه
کدخبر : 541481

​طی نشستی در مدیریت شعب استان کردستان ، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان از اقدامات بانک مسکن در اجرای طرح کمکهای مومنانه تقدیر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد، در این دیدار محمد رضا رمضان زاده مسئول بسیج با تقدیر از همکاریهای بانک مسکن در اجرای طرح کمکهای مومنانه گفت: بانک مسکن همواره پیشقدم در اجرای طرحهای با محوریت مسئولیت اجتماعی بوده بطوریکه در طرح کمکهای مومنانه ۹۹ بیش از ۳۰۰۰ قرص نان با همکاری بانک مسکن در مناطق محروم توزیع شد.

 

بانک+مسکن+کردستان

رمضانزاده در ادامه به تشریح دو طرح «کمکهای مومنانه» و «شهید حاج قاسم سلیمانی» در ایام کرونا پرداخت و افزود: سازمان بسیج کردستان در ایام شیوه بیماری کرونا با اجرای دو طرح «کمکهای مومنانه» در توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی و طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در غربالگری بیماران کرونا توانست با همکاری ادارات استان از شیوع این بیماری منحوس کرونا در استان خصوصا در مناطق محروم جلوگیری کند.

مسئول بسیج کارمندان کردستان ، به اجرای دوره های آموزشی با همکاری بانک مسکن اشاره کرد و ابراز داشت: در سال ۹۹ با همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک مسکن توانستیم دوره های کاربردی را با محوریت انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم سلیمانی در بانک مسکن برگزار کردیم که با توجه به استقبال بسیجیان استان، امیدواریم این دوره ها در سال ۱۴۰۰ نیز در راستای تنویر افکار عمومی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی تداوم یابد.

در ادامه این جلسه جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان، بسیج را یک حرکت مردمی و خودجوش در مسیر تحقق اهداف انقلاب عنوان کرد و گفت: بدون شک حضور بسیج در تمامی عرصه ها خصوصا در ایام شیوع بیماری کرونا بسیار اثرگذار بوده و همکاری بانک با این نهاد مقدس در جهت کمک به مردم استان موجب افتخار است.

سلیمی از ابراز لطف فرماندهی سپاه استان نسبت به عمکرد بانک در طرح کمکهای مومنانه قدردانی کرد و ادامه داد: تقدیر فرمانده سپاه پاسداران از عملکرد پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک مسکن موجب قوت قلب و ایجاد انگیزه و شور و شعف در بسیجیان بانک در اجرای طرحهای جهادی و مومنانه می شود.

مدیر شعب کردستان به بیان فعالیتهای پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک مسکن کردستان پرداخت و افزود: این پایگاه در راستای رسالت اصلی خود علاوه بر همکاری در اجرای طرحهای کشوری و استانی بسیج، توانسته است در دو مقطع با همراهی و همکاری کارکنان و تشکیل صندوق خیریه ، ۱۶۰۰ بسته لوازم التحریر در میان دانش آموزان استان در مهر ماه و ۲۰۰ بسته معیشتی در نوروز ۹۹ توزیع کند.

در ادامه این جلسه احسان بردبار مسئول دفتر حراست مدیریت کردستان نیز با تقدیر از حضور مسئولین سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان در بانک مسکن گفت: فعالیتهای بسیج در راستای تحقق اهداف نظام که همانا خدمت به اسلام و مردم است انجام می گیرد و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بانک با همکاری این نهاد مقدس بتواند اقدامات موثری را در اجرای طرحهای جهادی و انقلابی انجام دهد.

لازم بذکر است در پایان این نشست مسئول بسیج کارمندان با اهدای لوح فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به جلال الدین سلیمی مدیرشعب استان کردستان، از اقدامات بانک مسکن در اجرای طرح کمکهای مومنانه تقدیر کرد.

 

منبع:پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: