اجرای ۶۵۸ طرح اشتغال زایی مددجویان کردستان با تسهیلات بانک ملی ایران

اجرای 658 طرح اشتغال زایی مددجویان کردستان با تسهیلات بانک ملی ایران
کدخبر : 541488

​مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان عنوان کرد: این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان در سال ۱۳۹۹ همکاری بسیار خوبی داشته و از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه برخوردار بوده است.

محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه تعهد بانک ملی ایران در زمینه پرداخت تسهیلات در سال گذشته ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون بوده که این بانک بیش از تعهد خود و مبلغ ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت کرده است، اظهار کرد: با پرداخت این مبلغ تسهیلات ۶۵۸ طرح اشتغال برای مددجویان ایجاد شده است.

در ادامه این نشست علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان نیز با بیان این که از افتخارات نظام بانکی ملی در کشور در کنار حمایت از تولید، پشتیبانی و حمایت از هموطنان نیازمند است، گفت: پرداخت سریع تسهیلات در جهت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نیز از اقدامات مهم بانک ملی ایران است.

در پایان جلسه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اهدای لوح از خدمات بانک ملی استان در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد قدردانی کرد. شیخی زاده همچنین از تعدادی از شعب موثر در این بخش با اهدای لوح تقدیر کرد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: