مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست مجازی با کارکنان مدیریت شعب خوزستان:

در شرایط کنونی، برگزاری جلسات آنلاین جزء برنامه های اصلی این بانک است

در شرایط کنونی، برگزاری جلسات آنلاین جزء برنامه های اصلی این بانک است
کدخبر : 541494

​در راستای اجرای مصوبات کمیته ملی کرونا و حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان، برگزاری جلسات مجازی با مدیریت های شعب استان ها، جزء برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است.

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در خصوص هدف از برگزاری این جلسات گفت: با توجه به شیوع گسترده و موج چهارم بیماری کرونا، رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا لازم و ضروری است و برای کمک به کادر درمان، حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان تا بهبود اوضاع، جلسات مجازی با مدیریت شعب استان ها جزء برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است.

 

مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: این نشست های همفکری و هم اندیشی، جهت بررسی مسائل ، مشکلات و یافتن راهکارهای مناسب و در راستای تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) از ابتدای سال  برای تسهیل خدمات رسانی به مشتریان در سراسر کشور برگزار می شود و در این گفت و گو ها، تمامی دیدگاه ها، چالش ها و مشکلات به دقت بررسی و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده می شوند.

 

لله گانی تصریح کرد: مدیران و روسای اداره های ستادی پیگیر مشکلات واحدهای صف هستند و با همکاری و مشارکت همگانی، تلاش می کنند تا با رفع مشکلات، خدمات بهتر و مناسب تری در اختیار مشتریان این بانک قرار دهند.

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: