با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم صورت گرفت؛

انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره بانک سینا

انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره بانک سینا
کدخبر : 541607

در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده (نوبت دوم) بانک سینا که راس ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ با حضور 70.86 درصد سهامداران برگزار شد، اعضای جدید هیأت مدیره بانک سینا انتخاب شدند.

به گزارش شما و اقتصاد، در ابتدای مراسم پس از انتخاب محمد نوین نماینده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با آرای سهامداران حاضر به عنوان رئیس مجمع و همچنین هیأت رئیسه مجمع متشکل از آقایان هادی غنی پور نماینده بنیاد علوی، وحید پاافشار نماینده شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا به عنوان ناظرین مجمع و مجتبی دهقاندار به عنوان منشی مجمع، رسمیت جلسه اعلام و دستور جلسه جهت اتخاذ تصمیم قرائت شد. خانم یوسفی‌اصل به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار نیز به صورت آنلاین در جلسه حضور داشت.

بانک+سینا

 

در ادامه، رئیس مجمع با بیان آنکه طی مکاتبه با بانک مرکزی تاییدیه های ۵ نفر از افراد پیشنهادی شامل آقایان دکتر سیدضیاء ایمانی، دکتر جعفر صفایی مزید، دکتر هادی آقابابایی، مهندس مجید هادی و مهدی رزمی دریافت شده است، از سهامداران رأی‌گیری به عمل آمد و این اشخاص به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره بانک سینا برای مدت ۲ سال انتخاب شدند.

 

بانک+سینا2

در بخشی از مراسم مجمع، مدیرعامل بانک سینا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گفت: محور اصلی و پیشرانه نظام بانکی برای همه ذینفعان اعم از سهامداران، سپرده‌گذاران، مدیران و کارکنان، اعضای هیأت مدیره هستند. اگر یک بانک را به لحاظ شاخص های مالی و عملکردی و شفافیت در نظر بگیریم، همه حول محور راهبری و اعضای هیأت مدیره آن بانک قابل ارزیابی است.

 

بانک+سینا+اعص

دکتر ایمانی خاطرنشان کرد: عملکرد مطلوب بانک سینا در رشد شاخص ها و شفافیت امور طی فعالیت در نظام بانکی به خصوص در دوره هیأت مدیره قبلی، برگرفته از حضور این اساتید با تجربه و خوشنام نظام بانکی بوده که همدلی و همکاری این عزیزان در جهت پیشبرد اهداف بانک بسیار موثر بوده و در این مسیر عملکرد مطلوبی محقق شده است.

وی از زحمات آقایان مهندس پیشرو، دکتر دانیالی، مهندس نعمت اللهی، ساروخانی و تقدیری در مدت تصدی هیأت مدیره بانک سینا قدردانی و برای اعضای هیأت مدیره جدید آرزوی توفیق نمود.

همچنین جهت انتخاب اعضای علی‌البدل هیأت مدیره این بانک، پس از اخذ استعلام ها و تاییدیه های لازم متعاقباً با برگزاری مجمع فوق العاده اقدام خواهد شد.

منبع: روابط عمومی بانک سینا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: