در نشست مشترک با معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شد؛ خدمات جدید بانک دی برای خانواده های شهدا وایثارگران خدمات جدید بانک دی برای خانواده های شهدا وایثارگران کد خبر : ۹۷۹۷۳۰ ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۶:۲۴:۵۸ مدیرعامل بانک دی و معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران بر افزایش تعاملات فی‌مابین تأکید کردند. به گزارش شمانیوز، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در نشست مشترک با ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران که با هدف توسعه همکاری‌ها میان بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا را بزرگ‌ترین نعمت و افتخار برای کارکنان بانک دی دانست و گفت: بانک دی تلاش کرده است با هدف تکریم و ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دامنه ارائه خدمات به این عزیزان را گسترش دهد. کریمی افزود:راه‌اندازی واحدهای بانکی بانک دی در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با پست بانک ایران برای آن‌که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بتوانند خدمات بانک دی را از شعب پست‌بانک ایران نیز دریافت کنند، دو اقدام مهمی است که موجب می‌شود دسترسی خانواده‌های شاهد و ایثارگر به خدمات بانک دی تسهیل شود. وی ادامه داد: با این اقدامات توسعه‌ای، انتظار می‌رود به‌زودی گروه‌های جدیدی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور به جمع مشتریان و دریافت‌کنندگان خدمات بانک دی اضافه شوند و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تمرکز فعالیت‌های بانکی خود را در این بانک قرار دهد. مدیرعامل بانک دی به طراحی محصولات جدید برای تنوع‌بخشی به خدمات ارائه‌شده به جامعه شاهد و ایثارگر از سوی بانک دی اشاره کرد و گفت: علاوه بر تداوم طرح‌های گذشته، در حال حاضر اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدیدی ویژه خانواده‌‎های معظم شاهد و ایثارگر کرده‌ایم که به زودی با رونمایی از این طرح‌ها، شاهد عملیاتی‌شدن آن‌ها خواهیم بود. بانک دی اولویت‌بخشی به ارائه خدمات به این گروه را در دستور کار خود داشته و دارد و امیدواریم بتوانیم با تنوع‌بخشی به محصولات و خدمات، تمرکز فعالیت‌های بانکی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور را در این بانک ایجاد کنیم. بیشتربخوانید: صندوق امانات بانک دی درخدمت امنیت‌بخشی به اموال مشتریان معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند بانک دی در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، توسعه شعب، پیگیری اقدامات مربوط به بیمه تکمیلی ایثارگران و پرداخت مطالبات دانشجویان دانشگاه شاهد قدردانی کرد. نجفی با تأکید بر لزوم گسترش تعاملات میان بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از آن‌جائی که جامعه هدف ما خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران هستند، تعامل هرچه بیشتر بانک دی با بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند علاوه بر تقویت ظرفیت‌های همکاری، زمینه ارائه تسهیلات و خدمات بانکی را به آنان تسهیل و تسریع بخشد. وی همچنین در این نشست از عزم بنیاد شهید و امور ایثارگران برای متمرکز ساختن حساب‌های بانکی خانواده شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری در بانک دی خبر داد.

طرح خدمات جدید بانک دی برای خانواده های شهدا وایثارگران

طرح خدمات جدید بانک دی برای خانواده های شهدا وایثارگران
کدخبر : 541810

​مدیرعامل بانک دی و معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران بر افزایش تعاملات فی‌مابین تأکید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در نشست مشترک با ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران که با هدف توسعه همکاری‌ها میان بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا را بزرگ‌ترین نعمت و افتخار برای کارکنان بانک دی دانست و گفت: بانک دی تلاش کرده است با هدف تکریم و ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دامنه ارائه خدمات به این عزیزان را گسترش دهد.

 

بانک+دی+شهدا

کریمی افزود:راه‌اندازی واحدهای بانکی بانک دی در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با پست بانک ایران برای آن‌که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بتوانند خدمات بانک دی را از شعب پست‌بانک ایران نیز دریافت کنند، دو اقدام مهمی است که موجب می‌شود دسترسی خانواده‌های شاهد و ایثارگر به خدمات بانک دی تسهیل شود.

وی ادامه داد: با این اقدامات توسعه‌ای، انتظار می‌رود به‌زودی گروه‌های جدیدی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور به جمع مشتریان و دریافت‌کنندگان خدمات بانک دی اضافه شوند و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تمرکز فعالیت‌های بانکی خود را در این بانک قرار دهد.

مدیرعامل بانک دی به طراحی محصولات جدید برای تنوع‌بخشی به خدمات ارائه‌شده به جامعه شاهد و ایثارگر از سوی بانک دی اشاره کرد و گفت: علاوه بر تداوم طرح‌های گذشته، در حال حاضر اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدیدی ویژه خانواده‌‎های معظم شاهد و ایثارگر کرده‌ایم که به زودی با رونمایی از این طرح‌ها، شاهد عملیاتی‌شدن آن‌ها خواهیم بود. بانک دی اولویت‌بخشی به ارائه خدمات به این گروه را در دستور کار خود داشته و دارد و امیدواریم بتوانیم با تنوع‌بخشی به محصولات و خدمات، تمرکز فعالیت‌های بانکی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور را در این بانک ایجاد کنیم.

بیشتربخوانید:

صندوق امانات بانک دی درخدمت امنیت‌بخشی به اموال مشتریان

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند بانک دی در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، توسعه شعب، پیگیری اقدامات مربوط به بیمه تکمیلی ایثارگران و پرداخت مطالبات دانشجویان دانشگاه شاهد قدردانی کرد.

نجفی با تأکید بر لزوم گسترش تعاملات میان بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از آن‌جائی که جامعه هدف ما خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران هستند، تعامل هرچه بیشتر بانک دی با بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند علاوه بر تقویت ظرفیت‌های همکاری، زمینه ارائه تسهیلات و خدمات بانکی را به آنان تسهیل و تسریع بخشد.

وی همچنین در این نشست از عزم بنیاد شهید و امور ایثارگران برای متمرکز ساختن حساب‌های بانکی خانواده شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری در بانک دی خبر داد.

 

 

منبع:روابط‌عمومی بانک دی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: