مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد سالروز تاسیس بانک دی را تبریک گفت

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد سالروز تاسیس بانک دی را تبریک گفت
کدخبر : 542056

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی سالروز تاسیس بانک دی را تبریک گفت.

به گزارش  شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی خطاب به دکتر برات کریمی مدیرعامل بانک دی،۱۸ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.

 

اسلام کریمی

متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به شرح ذیل است:

 

 بانک دی به عنوان یکی از جوان ترین و پویاترین بانک های خصوصی کشور با تکیه بر قابلیتهای فراوان و متنوع خود توانسته است در مسیر خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور و خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه به ویژه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گام بردارد.

 

امیدوارم در طلیعه یازدهمین سالگرد تاسیس بانک با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم همچنان در خدمت رسانی مطلوب تر به خانواده معزم و معزز شهدا و ایثارگران در راستای تحقق شعار خدمت به خانواده شهدا  به سهم خود گام موثری برداریم.

 

اینجانب به نمایندگی از کارکنان و خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق قرض الحسنه شاهد سالروز تاسیس بانک دی را به اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، مشتریان و کارکنان گرانقدر و خانواده های ایشان صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگی آنها سلامتی، بهروزی، موفقیت و سربلندی آرزومندم.

 

 

اسلام کریمی

مدیرعامل

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: