مدیرعامل شرکت جیرینگ در گفتگو با شماواقتصاد خبر داد؛

امکان خرید از ۲۴۰۰ شعب فروشگاه کوروش با جیرینگ

امکان خرید از 2400 شعب فروشگاه کوروش با جیرینگ
کدخبر : 542150

به گزارش شما و اقتصاد: حسام حبیب‌الله گفت: امروز 2400 شعبه فروشگاه افق کوروش در سراسر کشور به جیرینگ پیوسته‌اند و از این طریق این امکان برای مردم فراهم شده که بتوانند با کیف پول جیرینگ از نزدیکترین شعبه فروشگاه افق کوروش خریداری کنند.

به گزارش شما و اقتصاد: حسام حبیب‌الله، مدیرعامل شرکت پرداخت اول کیش با نام تجاری جیرینگ در گفتگو با خبرنگار شماواقتصاد اظهار داشت: شرکت جیرینگ یک شرکت پیشرو در حوزه نرم‌افزارهای کیف پول موبایلی است. از ۱۰ سال گذشته همراه اول با ایجاد برند تجاری جیرینگ و با ایجاد پلتفرم‌های فنی کیف پول موفق شد کیف پول را در بستر USSD راه‌اندازی کند.

WhatsApp Image 2021-05-12 at 10.12.52 (1)

وی افزود: از همان 10 سال گذشته مردم همواره خریدهای خود را از طریق کیف پول انجام می‌دادند و امروز حدود 40 میلیون نفر از کاربران همراه اول در کیف پول جیرینگ ثبت شده‌اند و در این طول این سال‌ها از آن استفاده کرده و استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت جیرینگ خاطرنشان کرد: جیرینگ سابقه خیلی خود در حوزه فنی کیف پول دارد و جزء برندهای قابل اعتماد محسوب می‌شود.

حبیب‌الله به حمایت جیرینگ از فروشگاه‌های افق کوروش گفت: امروز 2400 شعبه فروشگاه افق کوروش در سراسر کشور به جیرینگ پیوسته‌اند و از این طریق این امکان برای مردم فراهم شده که بتوانند با کیف پول جیرینگ از نزدیکترین شعبه فروشگاه افق کوروش خریداری کنند و حتی این اتفاق در کیش و قشم هم رقم خورده است و فکر نمی‌کنم این امکان در دیگر نرم‌افزارهای کیف پول فراهم باشد.

او درباره استفاده کیف پول جیرینگ برای سایر کاربران اپراتورهای تلفن همراه عنوان داشت: کاربران اپراتورهای ایرانسل و رایتل هم می‌توانند از این کیف پول استفاده کنند و خریدهای خود را در خصوص افق کوروش در این کیف پول انجام دهند.

   مدیرعامل شرکت جیرینگ در بخش دیگری از سخنان خود از ورود این شرکت به بازار سرمایه تا پایان سال خبر داد.

حبیب‌الله درباره زملن قطعی خرید از فروشگاه‌های افق فروشگاه با کیف پول جیرینگ گفت: دوستان ما در شرکت انیاک که کارهای فنی گروه شرکت گلرنگ را انجام می‌دهند وعده داده‌اند که تا کمتر از یک ماه آینده در کلیه شعب افق کوروش در سراسر کشور از طریق این کیف پول امکان خرید وجود خواهد داشت.

او افزود: ما امروز شراکت تجاری خود را با دو مجموعه افق کوروش و گلرنگ انجام داده‌ایم و با این دو مجموعه به دنبال شراکت راهبردی هستیم و علاقه داریم که با شرکت گلرنگ این همکاری برجسته‌تر شود و در خصوص همکاری با سایر شرکت‌ها باید بررسی کنیم وسپس نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: