باجه تخصصی ویژه "سمات" درشعبه بانک پارسیان افتتاح شد

باجه تخصصی ویژه "سمات" درشعبه بانک پارسیان افتتاح شد
کدخبر : 542160

شعبه بلوارکشاورز بانک پارسیان به عنوان شعبه تخصصی ویژه سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه،21 اردیبهشت ماه 1400 با ارائه خدمات بازارسرمایه رونمایی شد. هرچند این باجه از سال گذشته فعالیت های خود را آغاز نمود اما رونمایی رسمی بعد از آنکه خدمات بازار سرمایه آن کامل گردید، انجام شد.

شعبه بلوارکشاورز بانک پارسیان به عنوان شعبه ویژه سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار وتسویه وجوه با حضورکورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سمات و جمعی از مدیران و معاونین بانک پارسیان و شرکت سمات انجام شد.

1620734705544uin80t8puaf9r2t99hrd9pdpuo

در آیین افتتاح این شعبه، کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید براینکه ارائه خدمات بانکداری جامع و پاسخگویی به تمامی نیازهای پولی و مالی مشتریان از اهداف و استراتژی‌های محوری گروه بانک پارسیان است به اقدامات این بانک در حوزه‌های مختلف بازار سرمایه اشاره کرد و افزود : ارائه بسته خدماتی و اعتباری ویژه بازار سرمایه، ایجاد باجه‌های بورسی در شعب منتخب بانک، پرداخت سود سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، احراز هویت الکترونیکی سجام، ارائه خدمات الکترونیکی ویژه بورس کالا از جمله مهمترین اقداماتی بوده که بانک پارسیان تاکنون در این حوزه به انجام رسانده است و اینک با افتتاح شعبه تخصصی ویژه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه در این بانک، پیوندهای استراتژیک با بازارسرمایه بیش از پیش تحکیم می‌شود.

مدیرعامل بانک پارسیان تصریح کرد : با راه‌اندازی شعبه تخصصی ویژه سپرده گذاری مرکزی در بانک پارسیان طیف متنوعی از خدمات بازار سرمایه با همکاری شرکت کارگزاری پارسیان به مشتریان ارائه می شود که صدورکد بورسی، صدور کد معاملاتی آنلاین، انجام تغییر ناظر سهام کارگزاری، خرید و فروش سهام و معاملات حضوری و اینترنتی اوراق بهادار و معاملات برخط اوراق بهادار (سامانه پارس تریدر) از جمله این خدمات است.

 

1620735516901uin80t8puaf9r2t99hrd9pdpuo

وی همچنین خاطرنشان کرد: چهارسوق مالی پارسیان (سوپرمارکت مالی) در شعبه مرکزی بانک پارسیان جهت تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان شکل‌گرفته و درکنار خدمات متنوع بانکی، امکان استفاده از خدمات متنوع مالی از قبیل بیمه، لیزینگ، کارگزاری بورس، مشاوره سرمایه‌گذاری، تأمین مالی، مدیریت دارایی، خدمات تجارت الکترونیک و... را برای مشتریان با هزینه کمتر و سرعت بیشتر فراهم آورده است.

حسین فهیمی، مدیرعامل سمات نیز در این مراسم ضمن قدردانی از بانک پارسیان به دلیل اختصاص شعبه ویژه سپرده گذاری مرکزی با اشاره به همکاری منسجم بین بخشی در دو بازار پول و سرمایه گفت: هدف نهایی در هر دو بازار ارایه خدمات مناسب از یک درگاه به مشتریان است که افراد بتوانند با مراجعه به بانک‌ها علاوه بر بهره‌مند شدن از خدمات بانکی از خدمات بازار سرمایه نیز استفاده کنند.

فهیمی افزود: در تلاشیم مشتریان با مراجعه به بانک‌ها بتوانند از خدماتی چون خرید و فروش یونیت های سرمایه گذاری در صندوق‌ها، سرمایه گذاری در هر یک از بازارها، دریافت سود و همچنین دریافت هر گونه خدمات غیر حضوری بانکی از خدمات بازار سرمایه نیز بهره مند شود.

فهیمی ضمن اشاره بر این نکته که در سال گذشته برای اولین بار پرداخت سود نزدیک به ۵۰ میلیون نفر از مشمولین سهام عدالت را داشتیم، گفت: تحقق این مهم بسیار دشوار بود و پیچیدگی های مخصوص به خود را داشت اما با همکاری خوبی که با مجموعه بانک پارسیان صورت گرفت توانستیم دو موج ثبت نام در سامانه سجام را پشت سر بگذاریم و در حال حاضر بالغ بر ۳۵ میلیون نفر در این سامانه از خدمات استفاده می کنند. امیدواریم به زودی این سامانه محلی برای ارایه خدمات به سایر کسب و کارها در حوزه احراز هویت و شناسایی مشتری باشد و پیش بینی می کنیم در آینده موج سوم حضور در این سامانه را به صورت گسترده تری شاهد باشیم.

فهیمی در پایان اظهار امیدواری کرد که سایر بانک های کشور نیز با پیروی از بانک پارسیان به همکاری بیشتر با شرکت سپرده گذاری مرکزی اقدام کنند.

در آیین افتتاح این شعبه تخصصی ویژه سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از بانک پارسیان، مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره بانک ، مسعود پشم چی معاون فناوری های نوین مالی و اطلاعاتی و سیامک دولتی معاون شعب و پشتیبانی و از شرکت سمات، علیرضا ماهیار معاون فناوری و توسعه نوآوری نیز حضور داشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: