دکتر فرزین :

طرح بنیاد برکت موجب رصد اثر تسهیلات اعطایی توسط بانک ها می شود

طرح بنیاد برکت موجب رصد اثر تسهیلات اعطایی توسط بانک ها می شود
کدخبر : 542373

بانک کارآفرین با امضاء تفاهم نامه همکاری با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری خود برای 270 هزار شغل در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را آغاز کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین ، در  ادامه همکاری های بانک کارآفرین و بنیاد برکت طی امضاء تفاهم نامه ای  بانک کارآفرین متعهد به همکاری با این بنیاد جهت ایجاد ۲۷۰ هزار شغل جدید در سال ۱۴۰۰ شد.

 

13030_orig

دکتر محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم امضاء تفاهم نامه  که در جریان برگزاری مراسم شکرانه ایجاد ۲۲۰ هزار شغل در سال جهش تولید برگزار شد، با اشاره به ضرورت حمایت از تولید گفت: حضور بنیاد برکت  در این نوع همکاری ها موجب کاهش ریسک های اعتباری بین بانکها و تولید کننده می شود.

 وی با اشاره به ایجاد سامانه های برکت که امکان رصد تولید کنندگان (دریافت کنندگان تسهیلات) را فراهم می کند افزود: این اقدام بسیار مبارک و میمون است و موجب می شود تا بانک ها با رصد فعالیت هایی که در آن مشارکت کنند تمایل بیشتری برای حضور در چنین طرح هایی داشته باشند و بسیاری از نگرانی های بانک ها را مرتفع خواهد کرد.

13031_orig (1)

 

فرزین ایجاد سامانه های اینچنینی را نگاهی بزرگ خواند که حاصل تجربه  است و تصریح کرد:  طرح های اینچنینی به اجرای بهتر طرح های هدفمند فقر زدایی کمک خواهد کرد.

مدیر عامل بانک کارآفرین با اشاره به اجرای طرح تسهیلات ارزان قیمت در سال ۸۵ گفت: اجرای این طرح ایرادات زیادی داشت و به همین دلیل همواره به آن  انتقاداتی وارد می شد اما اجرای این سامانه ها مشکلات  اینچنینی  را ندارد و کمک می کند منابع به درستی استفاده و هزینه شود.

در  ادامه این مراسم تفاهم نامه فی مابین بانک کارآفرین ، بانک پارسیان و بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید امضاء شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: