عضو هیات مدیره شرکت مارال صنعت جاوید:

بانک ملی ایران نقش موثری در توسعه صنعت کشور دارد

 بانک ملی ایران نقش موثری در توسعه صنعت کشور دارد
کدخبر : 542393

عضو هیات مدیره شرکت مارال صنعت جاوید با اشاره به نیاز واحد های تولیدی و صنعتی به تامین سرمایه در گردش گفت: بانک ها و بنگاه‌های اقتصادی با ارائه خدمات مالی می توانند در زمینه حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان که منجر به توسعه کشور خواهد شد نقش آفرینی کنند.

به گزارش شما و اقتصاد ، رحیم رستمی در گفت‌وگو با  پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران با بیان این که بانک ملی ایران از سال‌های دور حامی شرکت مارال صنعت بوده است، افزود: بانک ملی ایران از ما حمایت‌های خوبی در زمینه تسهیلات و گشایش اعتبارات داشته و امیدواریم این همکاری در آینده تداوم یابد.

این فعال عرصه اقتصاد و تولید کشور گفت: با توجه به قرار گرفتن در شرایط سخت اقتصادی و تحریم، ما نه‌ تنها کار خودمان را متوقف نکردیم بلکه با حمایت های بانک ملی ایران تلاش کردیم تولید را افزایش و با صادرات به کشورهای عربی و آسیای میانه مجموعه‌ای مفید و ارزآور باشیم.

این کارآفرین برتر استان آذربایجان غربی به انگیزه خود برای فعالیت در شرکت اشاره کرد و گفت: از همان ابتدا نسبت به شغل و تخصصم تعصب بالایی داشتم و توانستیم با تلاش و همت همکارانم، مجموعه را توسعه داده و  با تعداد یک هزار نفر پرسنل به کار خود ادامه ‌دهیم.

معاون مالی و اقتصادی مجتمع صنعتی مارال صنعت به همکاری و تعامل این مجموعه با بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: حضور و همراهی بانک ملی ایران در تحقق اهداف این مجموعه صنعتی بسیار موثر بوده است و قطعا اگر حمایت‌های این بانک در شرایط رکود و تحریم نبود با مشکل مواجه می‌شدیم.

میلان اضافه کرد: صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها و ال سی‌های داخلی از سوی بانک ملی ایران، برخی از زمینه‌های ارتباط ما با هم بوده است.

غلام رضا بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با بیان این که بانک ملی ایران رکوددار پرداخت تسهیلات به واحد های صنعتی و تولیدی در شبکه بانکی جهت رونق تولید و اشتغالزایی در کشور به ویژه استان است، اعلام کرد: با حمایت بانک‌ ملی ایران هیچ دغدغه‌ای برای تامین منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و زیر ساخت های اساسی در استان نیست.

وی افزود: با توجه به زیرساخت های مناسب حمل ونقل استان آذربایجان غربی به دلیل دسترسی بیشتر به بازارهای صادراتی می تواند مکان مناسبی برای استقرار صنایع صادرات محور باشد که بهره برداری از چنین صنایعی ارزش افزوده و ارزآوری مناسبی به همراه خواهد داشت.

گفتنی است: شرکت مارال صنعت جاوید فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ و صرفا با ۱۰ پرسنل آغاز کرد. این شرکت با ربع قرن سابقه در ساخت تریلر مطابق استانداردهای روز بین‌المللی اکنون جایگاه نسبتا قدرتمندی در این صنعت دارد. ایـن شـرکت توانسته بـه یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده تریلر در کشور و منطقه تبدیل شود و محصولاتی تولید کند که کیفیت آنها توسط مراکز تحقیقاتی مرجع ایرانی و اروپایی بـه تأیید رسیده است.

تریلرهای چادری سه محور مارال، تریلرهای بونکر حمل سیمان سه محور مارال، تریلرهای تانکر حمل گاز مایع سه محور مارال، تریلرهای کمرشکن مارال و تریلرهای کانتینر بر سه محور مارال ازجمله محصولات تولیدی این مجتمع صنعتی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: