​۱۰۰۰ کیلومتر پیاده روی همکار جانباز بانک صادرات از شاهچراغ تا مرقد امام (ره)

​۱۰۰۰ کیلومتر پیاده روی همکار جانباز بانک صادرات  از شاهچراغ تا مرقد امام (ره)
کدخبر : 542846

همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره)، جواد یزدان‌پرست، همکار قهرمان دونده و جانباز دوران دفاع مقدس بانک صادرات ایران پس از دویدن و طی مسیر هزار و ۲۵ کیلومتری از حرم حضرت شاهچراغ (ع)، طی مراسمی در حرم مطهر امام راحل مورد استقبال همکاران بانک قرار گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم که با حضور، مدیران و مسئولان اجرایی حرم مطهر امام خمینی(ره) و جمعی از همکاران بانک برگزار شد، از جواد یزدان‌پرست، همکار بازنشسته بانک صادرات استان فارس قدردانی شد.

 

بانک صادرات

مدیر مجموعه حرم مطهر امام راحل در این مراسم با تجلیل از این اقدام ارزشمند، برای این قهرمان و جانباز دفاع مقدس آرزوی سلامتی کرد و افزود: این اقدام بسیار با ارزشی است و لازم است تا همواره از زحمات ایثارگران و جانبازان و به ویژه قهرمانانی که به یاد امام راحل و شهدا حماسه‌های به یادماندنی و تاریخی خلق می‌کنند، تجلیل شایسته به عمل آید.

جواد یزدان‌پرست، ورزشکار جانباز در بیان انگیزه اقدام به این حماسه ورزشی گفت: به مدت سه سال پس از بازنشستگی زیر نظر هیئت‌ دو و میدانی استان فارس فعالیت دارم و تاکنون ۱۰ سفر ۱۷۰ تا ۲۰۰ کیلومتری در استان فارس داشته‌ام. این رکوردها جوابگوی من نبود و بر آن شدم تا به مناسبت گرامیداشت سالروز رحلت امام بزرگوار و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تا حرم مطهر امام خمینی (ره) با عنوان طرح حرم تا حرم به مدت ۱۶ روز دوندگی کنم. پیمایش من هر روز ۶۲ کیلومتر و ۵۰۰ متر بوده اما متناسب با اسکان در برخی مسیرها روزانه ۸۵ کیلومتر هم دوندگی کرده‌ام.

وی تاکید کرد: این کار را به یاد امام راحل و شهدای مربی ورزش کشور انجام داده‌ام و همچنان که امام فرمودند: شهدا شمع محفل بشریتند، با طی این مسیر خواستم تا خانواده شهدا بدانند به یادشان هستیم.

یزدان پرست افزود: ۲۵ ماه در منطقه عملیاتی سومار در غرب کشور در دوران دفاع مقدس حضور داشتم و دو بار از ناحیه فک و دهان و شانه‌ها مورد اصابت ترکش قرار گرفته‌ام.

همکار بازنشسته و جانباز بانک صادرات ایران اظهار کرد: این سفر به یاری خدا آغاز یک سفر بزرگتر در سال آینده از حرم مطهر امام خمینی (ره) تا حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس خواهد بود.

وی همچنین از مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیران شعب بانک صادرات استان‌های فارس، اصفهان و قم که طی ۱۶ روز هماهنگی‌های لازم و امکانات عملیاتی شدن این کار بزرگ را فراهم آورند، تشکر کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: