مدیرعامل بانک سینا در بازدید از منطقه آذربایجان غربی و کردستان تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت های منطقه آذربایجان و کردستان در مسیر رضایت مندی مشتریان

لزوم استفاده از ظرفیت های منطقه آذربایجان و کردستان در مسیر رضایت مندی مشتریان
کدخبر : 543205

​مدیرعامل بانک سینا به همراه جمعی از معاونین و مدیران بانک، از شعب منطقه آذربایجان غربی و کردستان بازدید و با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در منطقه در مسیر رضایتمندی مشتریان، تلاش جهت افزایش سهم بازاری بانک را ضروری خواند.

به گزارش شما واقتصاد ، دکتر ایمانی در جمع همکاران باجه چالدران و شعبه خوی ابراز کرد: کارکنان بانک همچون دیگر نیروهای خدوم جامعه از هیچ خدمتی برای تامین رضایت‌مندی مشتریان دریغ نکرده و دلسوزانه در راستای رشد و توسعه اقتصاد کشور که از اهداف اصلی بانک سینا به شمار می‌رود، خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

مدیرعامل بانک سینا از تلاش های همکاران باجه چالدران و شعبه خوی که موفق به کسب مقام دوم در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه شدند، قدردانی کرد.

وی در ادامه این سفر یک روزه با حضور در شهرستان ماکو و اطلاع از نقاط قوت و ظرفیت‌های طبیعی این منطقه بر اهمیت ایجاد شعبه در این شهرستان مرزی و استفاده مطلوب از توانمندی های این منطقه تاکید کرد.

مدیرعامل بانک سینا از شعبه فرهنگیان ارومیه نیز بازدید کرد و اظهار داشت: عملکرد مناسب همکاران در اعطای تسهیلات و ارتقاء توانایی های شعب و افزایش سهم بازار بانک سینا از اهداف عالی این بانک است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان ارومیه گفت: افزایش اختیارات مناطق و شعب فرصت مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان است و به همین منظور جذب منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری پیشران حرکت رو به جلو و موفقیت بانک است.

دکتر ایمانی در حاشیه این مراسم بر لزوم افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد و بیان داشت: پیشرفت بانک از مسیر رضایتمندی مشتریان محقق می‌شود و این امر بیش از پیش تصویر روشنی از بانک به عموم جامعه به نمایش می گذارد.

وی با تاکید بر ضرورت شفافیت عملکردها و مشتری مداری همکاران شعب افزود: این مهم در سایه همدلی و با تلاش جمعی به دست می آید و امیدواریم با سعی و کوشش شبانه روزی، شاهد ارائه بهترین خدمات بانکی به مشتریان خود باشیم.

در جریان این بازدید رزمی عضو هیئت مدیره، یزدیخواه معاون شعب و مناطق، مروج معاون مالی و سرمایه گذاری، جعفری معاون سرمایه های انسانی و همچنین مدیر منطقه آذربایجان غربی و کردستان حضور داشتند و ضمن بازدید از شعب، با همکاران گفتگو کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: