پیام تبریک مدیر عامل بانک ملت به رئیس جمهوری منتخب

پیام تبریک مدیر عامل بانک ملت به رئیس جمهوری منتخب
کدخبر : 543300

مدیرعامل بانک ملت در پیامی، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای، انتخاب حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به سمت ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد متن پیام دکتر بیگدلی به این شرح است:

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛

برپایی انتخاباتی پرشور با حضور خیل وسیعی از مردم از طیف های مختلف، بار دیگر شکوه و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، صفحه درخشان دیگری بر افتخارات ملت افزود.

بی تردید با این حضور با شکوه، نقشه های شوم بدخواهان نظام ناکام ماند و ملت سرفراز ایران بار دیگر، وفاداری خود را به میهن اسلامی و عزم برای آبادانی آن را به منصه ظهور رساند.

اینجانب ضمن تبریک انتخاب حضرتعالی به ریاست جمهوری اسلامی ایران با رای قاطع شرکت کنندگان در انتخابات، امیدوارم که با تدابیری که خواهید اندیشید، شعار "دولت مردمی، ایران قوی" به صورت کامل محقق و رفاه، آبادانی، سرافرازی و نشاط همراه با قدرت و اقتدار بیش از پیش کشورمان در عرصه های بین المللی، برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورده شود.

بانک ملت نیز همان گونه که همیشه همراهی خود را با دولت و نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانده است، در دوره جدید نیز با تمام توان، آماده همکاری و همراهی با دولت در کمک به توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور خواهد بود.

دکتر محمد بیگدلی

مدیر عامل

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: