در روز صنعت ‌و معدن صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌عنوان مدیر شایسته سال ایران

تقدیر از مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌عنوان مدیر شایسته سال ایران
کدخبر : 543646

در اجلاس تجلیل از مدیران شایسته ایران که به‌مناسبت روز صنعت و معدن برگزار شد، از مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد تقدیر و تجلیل شد.

به  گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، اجلاس تجلیل از مدیران شایسته ایران ۱۴۰۰ (توسعه کسب و کار) عصر پنجشنبه ۱۰ تیرماه با حضور ‌مدیران برتر شرکت‌های صنعتی و اقتصادی کشور در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا برگزار شد.

در‌ این اجلاس که به‌مناسبت‌ روز‌ صنعت و معدن برگزار شد، از دکتر محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اهدای نشان مدیر شایسته سال، تجلیل و تقدیر شد.

پرداخت الکترونیک سداد

لازم به‌ذکر‌ است، شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال ۱۳۹۳ از سوی بانک ملی ایران، بزرگ‌ترین نهاد بانکی خاورمیانه، مأموریت یافت تا به ارائه محصولات و خدمات نوین در زمینه پرداخت الکترونیکی بپردازد.

این شرکت در این سال‌ها با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و ایجاد راهکارهای خلاق، توانسته‌ به‌دستاوردهای مهمی چون طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع‌) نائل شود.

همچنین شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مقام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی (‍‌PSP) در ایران با بهره‌گیری از ظرفیت ۶۰ میلیون حساب فعال در بانک ملی ایران، بیش از ۱۷۰۰ نفر نیروی انسانی و با ۳۷ نمایندگی شعب در سراسر کشور در حال فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان و کاربران عزیز در صنعت پرداخت کشور است.

از سوی دیگر، این شرکت «اپلیکشین ایوا» را به‌عنوان نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران راه‌اندازی کرده و در اختیار کاربران و مخاطبان خود قرار داده است تا آنها بسیاری از خدمات بانکی خود را بدون حضور در‌ شعبه بانک، به‌راحتی و کاملا ایمن انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: