حمایت از تولید و پشتیبانی از کسب و کارها، محور برنامه های بانک ملی

حمایت از تولید و پشتیبانی از کسب و کارها، محور برنامه های بانک ملی
کدخبر : 543749

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در جریان سفر سه روزه به استان آذربایجان غربی بر حمایت از تولید و پشتیبانی از کسب و کارها تاکید کرد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران و تیم همراه در جریان سفر سه روزه به استان آذربایجان غربی با حجت الاسلام دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت و گو کرد.

 

17585_G_2

مونسان در این دیدار با اشاره به تلاش برای افزایش اختیارات استانی بیان کرد: طرح گنجینه، رفع دغدغه های جوانان با وام ازدواج، طرح مسکن، خرید تضمینی گندم، توسعه زیرساخت ها، تسهیلات کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، عدم تعطیلی واحد تولیدی و دیدار مستمر با همکاران استانی و ادارات امور، بخشی از برنامه های بانک ملی ایران است.

حجت الاسلام دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز با بیان اینکه بانک ملی ایران مورد اعتماد مردم است، بر خدمت به مردم برای کسب رضایت خدا، حل مشکلات مردم، رفع بیکاری جوانان، انجام وظیفه ملی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید و پشتیبانی از صنایع و کسب و کارها تاکید کرد.

همچنین علی اصغر اصغرزاده رییس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی نیز گزارشی درخصوص تسهیلات اعطایی کرونا، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، زلزله زدگان قطور، خود اشتغالی و قرض الحسنه و فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه ساخت مدرسه و سالن ورزشی در مناطق محروم، کمک به تهیه تجهیزات بیمارستانی و موسسه حمایت از بیماران سرطانی ارائه کرد.

 

تاکید بر عدم تعطیلی واحدهای تولیدی در دیدار با استاندار

دیدار با دکتر محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و دکتر نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی یکی دیگر از برنامه های سفر مونسان بود.

معاون شعب بانک در این دیدار بر افزایش اختیارات استانی، افزایش منابع، واگذاری واحدهای تسهیل شده، عدم تعطیلی واحد تولیدی، اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در استان با اولویت شرکت های دانش بنیان و شرکت های سلامت، تشکیل تیم ویژه برای اعتبارات و جهش تولید در سال ۱۴۰۰، کمک به بانک در تجهیز منابع و امکان مشارکت در حوزه کشاورزی تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی نیز با تاکید بر تاثیرگذاری بانک ملی ایران در اقتصاد استان، لزوم حل مشکلات واحدهای تولیدی و تسریع در اعطای تسهیلات، محور بودن حوزه کشاورزی در استان و انعقاد تفاهم نامه با استانداری و سازمان مدیریت برای جهش تولید را ضروری عنوان کرد.

 

نشست با فعالان اقتصادی آذربایجان غربی

معاون شعب بانک پس از سخنان حسن انتظار رییس اتاق بازرگانی ارومیه و جمعی از فعالان با اشاره به اینکه بانک ملی ایران متعلق به همه ماست، بیان کرد: هدف این بانک کمک به بخش خصوصی علی رغم داشتن تکالیف سنگین در بخش دولتی است.

 

برگزاری همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب آذربایجان غربی

حسن مونسان در همایش استانی بررسی عملکرد اداره امور شعب آذربایجان غربی که با حضور محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور و رئیس اداره امور شعب استان به صورت حضوری و وبیناری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه مشکل واحدهای تولیدی نقدینگی است، بر تشکیل مرکز مشاوره، توجه به منابع انسانی، داشتن دانش، آموزش، مشارکت همگانی، حاکم شدن خرد جمعی و نقش بازاریابی به عنوان موتور محرک تاکید کرد و با تقدیر از شعب فعال، تعدادی از همکاران را مورد تشویق قرار داد.

نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز در این همایش با اشاره به پتانسیل استان آذربایجان غربی در بخش کشاورزی، صنعتی و معدنی تصریح کرد: بانک ملی ایران یک بنگاه اقتصادی بوده و با تبیین این موضوع به همکاران و تعامل خوب مدیران بانک با بخش خصوصی و دولتی می توانیم در کسب منابع پیروز باشیم.

علی اصغر اصغرزاده رییس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی هم گزارشی از ویژگی های اقتصادی استان و عملکرد این اداره امور ارائه کرد.

لازم به ذکر است، برگزاری جلسه تخصصی بررسی مطالبات شعبه ممتاز ارومیه و بازدید از شعب فرهنگیان ارومیه، آزادگان ارومیه، مرکزی خوی، بسیج خوی، پلدشت، مرکزی ماکو، خیابان امام ماکو و شهرک بازرگان از دیگر برنامه های مونسان در سفر به استان آذربایجان غربی بود.

در این بازدیدها معاون شعب بانک ضمن توجه به مسائل مطرح شده از سوی کارکنان و رسیدگی به مشکلات نیروهای تدارک، بر اشراف همکاران به اطلاعات بانکی و وضعیت شعبه از لحاظ سود و زیان، منابع، مصارف و شاخص های بانکی از جمله قیمت تمام شده، پیگیری مطالبات، اعتبارات اسنادی و ال سی داخلی تاکید کرد.

همچنین مونسان در بازدید از شرکت های تولیدی و صنعتی مارال صنعت جاوید، کاغذ و مقوای فردوس، آترا ارتوپد، آذر باتری، اروم آدا بر پیگیری مشکلات کارخانه ها و شرکت ها در راستای حمایت از تولید تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: