از سوی بانک صادرات ایران صورت گرفت؛

پرداخت تسهیلات «سپهر سلامت» به ۶۷ هزار نفر از کادر درمان

پرداخت تسهیلات «سپهر سلامت» به 67 هزار نفر از کادر درمان
کدخبر : 543796

​بانک صادرات ایران به منظور پشتیبانی از کادر درمان و کمک به کاهش پیامدهای شیوع بیماری کرونا از آغاز طرح «سپهرسلامت» در خردادماه سال گذشته تا پایان خردادماه سال جاری به 67 هزار نفر از تلاشگران کادر درمان کشور بیش از 65 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

به گزارش شما و اقتصاد ، این بانک به منظور حمایت و قدردانی از کادر درمان کشور طی یک سال گذشته تا پایان خردادماه سال جاری بیش از ۶۷ هزار و ۴۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۶۵ هزار و ۶۶۸ میلیارد ریال در قالب طرح «سپهر سلامت» به تلاش‌گران عرصه بهداشت و درمان کشور پرداخت کرده است.

بانک صادرات ایران به منظور قدردانی از زحمات جامعه پزشکی و شبکه درمان کشور در دوره مبارزه با کرونا، طرح ویژه اعتباری جامعه درمانی را در قالب طرح «سپهر سلامت» از سال گذشته ارائه کرده که بر اساس آن پزشکان تا سقف دو میلیارد ریال و پرستاران و سایر کادر درمانی تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات مرابحه دریافت خواهند کرد.

 

مدت بازپرداخت این تسهیلات که بدون لحاظ کردن شرط معدل حساب متقاضی پرداخت می‌شود، حداکثر ٦٠ ماهه بوده و کادر درمانی کشور می‌توانند در صورت تمایل و اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها، از ضمانت آنها برای دریافت این تسهیلات استفاده کنند.

کادر درمان استان تهران با بهره‌مندی از بیش از ۱۱ هزار فقره تسهیلات بانک صادرات ایران در قالب این طرح در رتبه اول و استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، همدان، اصفهان، گیلان و فارس به ترتیب تا رتبه‌ دهم را به خود اختصاص داده‌اند.​

 

 

منبع:روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: