تاکید مدیرعامل بانک سینا بر استفاده شعب از ظرفیت های شهر اصفهان در جهت رضایتمندی مشتریان

تاکید مدیرعامل بانک سینا بر استفاده شعب از ظرفیت های شهر اصفهان در جهت رضایتمندی مشتریان
کدخبر : 543892

مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از شعب بانک و دیدار با همکاران این استان بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های شهر تاریخی اصفهان در جهت بهبود عملکردها و تامین رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی، دکتر ایمانی با اشاره به پیشینه و قدمت شهر تاریخی اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام با جاذبه های توریستی متنوع، گفت: این شهر در کنار برخورداری از امتیاز حضور گردشگران و مسافران در فصل های مختلف سال، دارای ظرفیت های صنعتی بزرگی چون فولاد مبارکه و ذوب آهن است که با تمرکز و تعامل بر ارائه خدمات به این صنایع می توان ضمن کسب سودآوری بانک، از این طریق در مسیر رشد و توسعه صنعت کشور گام برداشت.

مدیرعامل بانک سینا ضمن ارائه سیاست ها و برنامه های توسعه ای سال ۱۴۰۰ این بانک، از همکاران خواست با برنامه ریزی هدفمند در جهت بهبود شاخص های عملکردی، ضمن رعایت تناسب لازم در خصوص نسبت منابع و مصارف شعب در راستای تحقق اهداف بانک اهتمام جدی داشته باشند.

وی همچنین بر شناسایی بازار هدف، در راستای شخصی سازی خدمات و توسعه بانکداری شرکتی، گسترش و توسعه بازاریابی هوشمند در جهت ارتقاء و افزایش سهم بازاری منابع و جبران عقب ماندگی سنواتی، تعامل با شرکت های حقوقی بزرگ و جذب مشتریان جدید در منطقه تاکید کرد.

دکتر ایمانی با بیان آنکه کاهش قیمت تمام شده پول از مهمترین عوامل سودآوری و بهره وری شعب است، افزود: این مهم می بایست به عنوان یک اصل همواره و بصورت مستمر مدنظر تمامی همکاران صف و ستاد باشد و برای تحقق اهداف بانک در این زمینه تلاش و جدیت بیشتری صورت پذیرد.

وی همچنین جانشین پروری و پرورش نیروی انسانی مستعد، آگاه و کارآمد در راستای توانمندسازی سرمایه های انسانی را یک ضرورت دانست.

گفتنی است در این دیدار معاون شعب و مناطق و مدیرحوزه مدیرعامل و روابط عمومی نیز حضور داشتند که ضمن بازدید از شعب شاهین شهر، خمینی شهر و بادرود از نزدیک با همکاران گفتگو کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: