همزمان با روز ازدواج اعلام شد؛

پرداخت بیش از «یک چهارم» کل تسهیلات ازدواج از سوی بانک ملی ایران

پرداخت بیش از «یک چهارم» کل تسهیلات ازدواج از سوی بانک ملی ایران
کدخبر : 543978

نگاهی به کارنامه بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از پیشتازی این بانک در پرداخت تسهیلات این بخش حکایت دارد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،‌ نخستین روز ماه ذی الحجه، همزمان با سالگرد پیوند آسمانی امیرالمومنین (ع) و فاطمه زهرا (س)، روز «ازدواج» نامگذاری شده است. موضوعی که در سیاست‌های کلی خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری نیز به دقت مورد تاکید قرار گرفته است.

کمک به ایجاد و استحکام بنیان خانواده گرچه روندی فرابخشی است،‌ اما نظام بانکی نیز به سهم خود اقداماتی را در این زمینه انجام داده است. گزارش بانک مرکزی نشان می دهد که در سال ۱۳۹۹، میزان تسهیلات ازدواج پرداختی توسط نظام بانکی با ۶۵ درصد رشد نسبت به سال قبل آن به ۴۳۰ هزار میلیارد ریال رسیده است. این میزان تسهیلات به ۸۲۳ هزار نفر پرداخت شده است.

بانک ملی ایران نیز در این سال ۲۱۷ هزار و ۲۹۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۱۱۳ هزار و ۳۵۵ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت کرده است. مقایسه این اعداد نشان می دهد که حدود ۲۶ درصد تسهیلات این بخش توسط بانک ملی ایران تامین شده است.

این بانک در دو ماه نخست امسال نیز ۲۰ هزار و ۱۹۵ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش ۱۹ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال پرداخته است که حدود ۹ درصد کل تسهیلات پرداختی بانک را شامل می شود.

شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور پذیرای متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج هستند و آمادگی دارند در صورت تکمیل مدارک هموطنان و ارائه ضامن معتبر، در سریع ترین زمان نسبت به اعطای این تسهیلات اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: