اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی بانک توسعه تعاون اعلام گردید

اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی بانک توسعه تعاون اعلام گردید
کدخبر : 544033

مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون از اعلام اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی بانک توسعه تعاون خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی ، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بر اساس اعلام نهایی سازمان سنجش کشور، اسامی ۱۲۰ نفر پذیرفته‌شدگان این بانک در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در ۱۷ استان اعلام و به‌زودی پذیرفته‌شدگان در مجموعه بانک توسعه تعاون مشغول بکار می‌شوند.

وی افزود: افرادی که در آزمون مرحله اول پذیرفته‌شده و به مصاحبه راه‌یافته و مورد مصاحبه قرارگرفته‌اند می‌توانند با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و از وضعیت قبولی خود مطلع شوند، ضمن این‌که بر اساس اعلام برگزارکنندگان آزمون، تا حد امکان به معرفی‌شدگان از طریق پیامک نیز اطلاع‌رسانی شده است.

ارجمند گفت: در هشتمین آزمون برگزارشده، سازمان اداری و استخدامی کشور به‌عنوان سازمان متولی جذب و استخدام دستگاه‌های اجرایی نقش اساسی را ایفا نموده است و بانک توسعه تعاون با همکاری و تعامل حداکثری در پی آن بوده است تا جذب نیرو بر اساس نیاز واقعی بانک و مطابق مهارت‌های موردنیاز مشاغل بانکی باشد.

وی توضیح داد: سازمان سنجش و آموزش کشور نیز برگزارکننده مراحل گوناگون آزمون علمی بوده است و برگزیدگان آزمون علمی در سه برابر ظرفیت به بانک معرفی‌شده و افراد با حضور کادر مجرب علمی و اجرایی بر اساس مصاحبه حضوری و تخصصی در زمینه‌های شغلی، رشته تحصیلی، مهارت‌های شغلی، ارتباطی و از جنبه‌های مختلف روانشناسی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته-اند.

ارجمند خاطرنشان کرد: انتخاب برگزیدگان بر اساس مجموع موزون نمرات آزمون علمی، مصاحبه تخصصی، روانشناسی و سوابق پژوهشی صورت پذیرفته است و این فرآیند سیستمی و بر اساس توانمندی افراد و به‌دوراز اعمال سلیقه فردی صورت پذیرفته است.

وی اعلام داشت: فرآیند جذب و استخدام نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی طی چارچوب‌های قانونی و بر اساس معیارهای شایسته‌گزینی قابل انجام است.

مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون گفت: حجم فعالیت بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی بخش تعاون طی سالیان اخیر چندین برابر شده است و با افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، شاهد حجم گسترده‌ای از عملیات بانکداری توسعه‌ای در سراسر کشور بوده‌ایم.

ارجمند تصریح نمود: ارتقای کمیت و کیفیت سرمایه‌های انسانی در دستور کار امور سرمایه انسانی بوده است و بانک از فرصت‌های قانونی، نهایت استفاده را برای جذب افراد متخصص و متعهد برده است.

ارجمند گفت: بر اساس راهبردهای مدیریت و راهبری سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون، استان‌های مناطق جنوب کشور نیاز مبرم به جذب نیروی انسانی توانمند و باانگیزه داشته است که اولویت مدیریت امور سرمایه انسانی بانک نیز تأمین نیرو برای این استان‌ها در راستای حفظ کیفیت خدمات در شعب و اجرای بهینه مأموریت‌ها و رسالت بانک در پیشبرد طرح‌های ملی و اشتغال‌زایی بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: