تمدید مجوز فعالیت بزرگ ترین لیزینگ کشور از سوی بانک مرکزی ج.ا.

تمدید مجوز فعالیت بزرگ ترین لیزینگ کشور از سوی بانک مرکزی ج.ا.
کدخبر : 544057

مجوز فعالیت شرکت لیزینگ پارسیان به عنوان بزرگ ترین لیزینگ کشور از لحاظ حجم عملیات از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا تمدید شد.

به گزارش شما و اقتصاد؛ شرکت لیزینگ پارسیان در سال گذشته موفق به دریافت مجوز موقت فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شده بود و امسال نیز توانست با رعایت قوانین و مقررات توسط مدیران و کارکنان پرتلاش و با پشتوانه اعتماد مشتریان مجوز فعالیت یک ساله خود را از بانک مرکزی دریافت کند.

‌شرکت لیزینگ پارسیان از نظر حجم فعالیت در رتبه نخست شرکت های لیزینگ قرار دارد و سهم قابل ملاحظه ای از بازار لیزینگ کشور را به خود اختصاص داده است.

این شرکت هم اکنون در بخش‌های خودروی سواری (تولید داخل و وارداتی)، ماشین آلات سنگین ، کالا ولوازم خانگی، تجهیزات بهره برداری از معادن، تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی و بیمارستانی، صنایع دریایی و همچنین بخش پتروشیمی ، تجهیزات نفتی و... فعالیت دارد و تسهیلاتی را در این زمینه ارایه می دهد.

چشم انداز لیزینگ پارسیان بر ایفای نقش ارتقاء اقتصادی و رفاه اجتماعی است که در حوزه ارتقاء اقتصادی جامعه، مشارکت در اجرای طرح های اقتصادی خصوصی و ملّی از طریق تامین و واگذاری کالاهای سرمایه‌ای مورد نیاز طرح ها به کارآفرینان، فعالان عرصه‌های تولید و ارائه خدمات و مراقبت از آنها است و در حوزه اجتماعی نیز چشم انداز این شرکت، مشارکت در تامین و واگذاری کالاهای سرمایه ای و کالاهای بادوام مورد نیاز اقشار جامعه است که سطح رفاه خانواده‌های ایشان را ارتقاء می دهد.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: