بازدید سرزده مدیرعامل بانک صادرات از شعب کشیک در تعطیلات

بازدید سرزده مدیرعامل بانک صادرات از شعب کشیک در تعطیلات
کدخبر : 544305

حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدیدی سرزده از شعبه ۱۶۹ این بانک در شهر ری و شعب شیراز شمالی، جماران و میدان نبوت روند خدمت ‌رسانی به مردم در تعطیلات شش روزه بانک‌های تهران و البرز را بررسی کرد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، وی در این بازدید که با حضور برخی مدیران ارشد بانک همراه بود، ضمن گفت و گوی صمیمانه با  مشتریان بانک، از اراده و تلاش بی وقفه کارکنان بانک صادرات ایران برای روشن نگاه داشتن چراغ خدمت‌رسانی شعب قدردانی کرد.

صیدی همچنین در گفت‌وگو با کارکنان این شعب و قدردانی از زحمات آنها در ایام تعطیل، وضعیت منابع، مصارف و مطالبات شعب را نیز مورد بررسی قرار داد و بر افزایش منابع ارزان قیمت تاکید کرد.

وی با یادآوری این نکته که تمایل عموم مردم همچنان استفاده از خدمات بانکداری حضوری در شعب است، خواستار ترویج بیشتر استفاده از اپلیکیشن «صاپ» و همراه بانک صادرات ایران شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران پیش از بازدید از شعبه شهر ری با حضور  در مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نسبت به آن حضرت ادای احترام کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در ادامه بازدیدها  همچنین از شعب کشیک این بانک در روزهای تعطیل، از شعبه شیراز شمالی، جماران و میدان نبوت بانک صادرات ایران بازدید و روند خدمت‌رسانی در این شعب را مورد بررسی قرار داد.

حجت‌اله صیدی با تاکید بر اینکه شعب بانک صادرات ایران هیچگاه برای خدمت به مردم تعطیل نیست و این فرآیند از طریق تعیین شعب کشیک در روزهای ویژه پیگیری می‌شود، از تلاش کارکنان بانک قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: