کتاب پرداخت الکترونیکی منتشر شد

کتاب پرداخت الکترونیکی منتشر شد
کدخبر : 544605

کتاب پرداخت الکترونیکی؛ مقدمه‌ای بر صنعت پرداخت ایران نوشته مهندس محمدکاظم کاظمی راد معاون توسعه بازار شرکت پرداخت الکترونیک سپهر توسط انتشارات راه پرداخت منتشر شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی، در توضیح این کتاب آمده است:کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که تا ســال ۲۰۲۰ ،پرداخت به یک صنعــت دو تریلیون دلاری تبدیل می‌شــود. در حال حاضر تراکنش‌های پرداختی همراه با رشد اقتصادی در حال گسترش هستند. انتظار می‌رود که چند عامل به افزایش تقاضا برای پرداخت در کل جهان منجر شود؛ توسعه زیرساخت‌ها در کشــورهای در حال توسعه، افزایش شــمول مالی آنها و امکان‌پذیر شــدن ارائه کالاها و خدمات «مبتنی بر تقاضای مشتری» به‌دلیل ظهور اقتصاد دیجیتال. سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در این بخش انجام شــده است. در ســال ۲۰۱۸ ، سرمایه‌گذاری جهانی در بخش پرداخت به ۱۸ میلیارد دلار در قالب ۱۲۳ قرارداد رسید.خلاصه کلام اینکه، بخش پرداخت و پی‌تک در حال شکوفایی است و کارآفرینان و ســرمایه‌گذاران بخش فین‌تک در تمام جهان روی راه‌حل‌های پیشرو کار می‌کنند. برای اینکه آشنایی مقدماتی با حوزه پرداخت کشور پیدا کنید خواندن این کتاب کوچک را از دست ندهید

این کتاب مناسب برای فعالان اقتصاد, پژوهشگران, کارشناسان با قیمت ۱۵,۰۰۰ تومان در ۲۰۱ صفحه از طریق انتشارات راه پرداخت در دسترس علاقمندان است.

پرداخت-الکترونیکی-201x300

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: