پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار
کدخبر : 544662

بانک سینا با صدور پیامی، روز خبرنگار را به فعالان فکر و اندیشه تبریک گفت.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی، متن پیام دکتر ایمانی بدین شرح است:

بی تردید خبرنگاری جهاد برای پاسداشت حقیقت و ارتقاء سطح آگاهی افراد به منظور رسیدن به رشد فکری در راستای روشنگری است. این مهم از ضروریات غیر قابل انکارِ مسؤولیت اجتماعی خبرنگاران است و در این مسیر، شجاعت و جسارت آنان که قلم به دست می گیرند، شایسته قدردانی و سپاسگزاری است.

بر کسی پوشیده نیست که شغل خبرنگاری ماهیتی دغدغه مند دارد و خبرنگاران دغدغه مند حقیقت را بر مصلحت برتر دانسته و همه داشته هایشان را به حرمت قلم درمسیر حق طلبی و حق جویی هزینه می کنند.

روز خبرنگار یادآور قسم گران بهای حضرت حق به قلم است و تاکید بر آنکه صاحبان اندیشه و قلم، رسالتی بس سنگین تر از سایر اقشار جامعه بر دوش می کشند. به ویژه امروز و در عصر ارتباطات و فناوری های اطلاع رسانی که بنگاه های بزرگ رسانه ای در کنار شبکه های اجتماعی در انتشار بی وقفه اطلاعات، همراه و همگام پیش می روند، رسالت و مسئولیت خبرنگاران و صاحبان قلم به مراتب بیشتر، حساستر و پرمخاطره تر از گذشته شده و لزوم شناخت و تسلط بر سواد رسانه را نسبت به فضای موجود بیش از پیش نمایان می کند.

فرا رسیدن هفدهم مرداد بهانه‌ای شد تا به عنوان عضوی از جامعه خدمت‌گزار نظام بانکی، قدردانی خود را از تمامی خبرنگاران ارجمند و سایر فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی که با اندیشه سالم و سلامت قلم خود همواره حامی و پشتیبان بانک سینا و نظام بانکی کشور هستند، اعلام نمایم.

نام و یاد شهدای رسانه را گرامی می داریم و برای تمامی شما عزیزان از درگاه خداوند متعال، سلامتی، عزت و سربلندی مسئلت می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: