معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر:

برای متمایز بودن در نظام بانکی؛ اقدامات خاص و متناسب با نیاز مشتریان داریم

برای متمایز بودن در نظام بانکی؛ اقدامات خاص و متناسب با نیاز مشتریان داریم
کدخبر : 544760

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: همگام با توسعه تکنولوژی های نوین و با آگاهی از نیازها و خواسته های مشتریان، در تلاش برای ارائه با کیفیت ترین خدمات در حوزه ارزی و ریالی هستیم.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بهبود ساسانیان با اشاره به ارائه جدیدترین خدمات بانکی در تمامی حوزه ها، به خصوص حوزه ارزی و بانکداری دیجیتال، تصریح کرد: برای متمایز بودن در نظام بانکی؛ اقدامات خاص و متناسب با نیاز مشتریان را به صورت جدی در دستور کار قرار داده ایم.

ساسانیان درهمین خصوص افزود: با توجه به مزیت رقابتی که بانک شهر در حوزه ارزی دارد در تلاش برای گسترش خدمات رسانی به تولیدکنندگان، فعالان حوزه صنعت و صادرکنندگان کالا در این حوزه هستیم.

وی با بیان اینکه گسترش شعب مستقل ارزی در سال جاری از برنامه های مهم بانک است، افزود: هم اکنون نیز شعب فعال بانک شهر در حوزه ارزی با بهره مندی از نیروهای نخبه و فعال از بدنه بانک، توانسته اند خود را به عنوان رقیبی جدی برای شعب بانک های دولتی و خصوصی مطرح کنند.

ساسانیان در پایان خاطرنشان کرد: بانک شهر به عنوان بانکی خوشنام ؛ در کنار مزایایی همچون نیروی انسانی جوان و با انگیزه، جامعه هدف متمایز و همچنین تنوع سبد خدمات بانکی، با تقویت زیرساخت های بانکداری دیجیتال در این حوزه نیز می تواند پیشگام باشد


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: