مشاور مدیر عامل شرکت آسان پرداخت پرشین :

صدور و ابطال آنلاین، مزیتى مهم براى صندوق هاى سرمایه گذارى

صدور و ابطال آنلاین، مزیتى مهم براى صندوق هاى سرمایه گذارى
کدخبر : 544883

از این به بعد صندوق هاى سرمایه گذارى به درگاه هاى متنوعى براى فروش دسترسى دارند که این موضوع به عنوان مزیتى مهم براى صندوق هاى سرمایه گذارى به شمار مى رود.

به گزارش شما واقتصاد، سام امیرى، مشاور مدیر عامل شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) در گفت و گو با سنا به مزایاى ابلاغ دستورالعمل اجرایی صدور و ابطال آنلاین واحدهای صندوق های سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: بزرگترین ویژگی این اتفاق افزایش درگاه هاى فروش واحدهای صندوق های سرمایه گذارى است.

وى اظهار داشت: درگذشته دسترسی به صندوق هاى سرمایه گذارى صرفا از طریق وب سایت های مربوطه میسر بود اما از این به بعد صندوق هاى سرمایه گذارى به درگاه هاى فروش متنوع دسترسى دارند که این موضوع به عنوان مزیتى مهم براى صندوق هاى سرمایه گذارى به شمار مى رود.

امیرى خاطرنشان کرد: صندوق هاى سرمایه گذارى اکنون می توانند واحدهای سرمایه گذارى خود را در کنار دیگر خدمات پرداخت در همه اپلیکیشن های خدماتی و پرداخت، عرضه کنند. 

مشاور مدیر عامل شرکت آسان پرداخت پرشین به دیگر مزایاى این اقدام اشاره کرد و ادامه داد: این کار سبب کاهش هزینه های بازاریابی صندوق ها و افزایش  بازدید عمومی مى شود، همچنین این اتفاق منجر به دسترسی راحت‌تر به صندوق هاى سرمایه گذارى برای افراد ناآشنا با محیط های سرمایه گذارى خواهد شد.

وى با تاکید بر اینکه از این پس مشتریان مى توانند اپلیکیشن های پرداخت خود را مانند بانک آنلاین و کارگزاری آنلاین در نظر بگیرند، گفت: این اقدام جدید سازمان بورس زمینه رقابتى شدن این فضا را فراهم خواهد کرد؛ چراکه اپلیکیشن‌های پرداخت از جمله سوپر اپلیکیشن آپ که ماهانه بیش از هفتاد میلیون کارت به کارت و روزانه بیش از سه میلیون بازدید دارد، همواره برای  ارتقا و تثبیت جایگاه بالاتر خود به رقابت با دیگر اپلیکیشن ها خواهد پرداخت.

 

امیرى خاطرنشان کرد: شرکت هاى اپلیکیشن پرداخت از این طریق توان بازاریابی برای صندوق ها و توانایى جذب بالای منابع را دارند، همچنین استفاده از واحدهای سرمایه گذارى به عنوان محصولى براى بازاریابی از  توانایی این اپلیکیشن ها عنوان مى شود.

مشاور مدیر عامل شرکت آپ گفت: دیگر ویژگی که به زودی زمینه استفاده از آن فراهم می شود امکان واریز و برداشت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته است که بانک آنلاین مى تواند چنین موقعیتى را برای مشتریان فراهم کند، ضمن اینکه نرخ سود اغلب این صندوق ها از نرخ روزشمار بانک ها بیشتر خواهد بود.

 

به گفته وى، بدین ترتیب ترکیب نرخ بازدهی بالاتر به همراه دسترسی آسان و همه روزه برای مشتریان فراهم مى شود.

امیرى به هدف صدور و ابطال آنلاین واحدهای صندوق های سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: هدف از این اقدام این بود تا بخشی از افراد نا آشنا با فضای بازار سرمایه  که از مشتریان آپ هاى پرداخت یا خدماتی نظیر سوپر آپ هستند جذب این محصول جدید شوند. 

مشاور مدیر عامل شرکت آپ ادامه داد: با توجه به اینکه ساز و کار اعتمادسازی زمان بر است؛ بنابراین  در ابتدا جذب منابع با سرعت پایین شروع به کار مى کند و افراد با مبالغ کم اقدام به سرمایه گذارى در این صندوق ها خواهند کرد اما با بازاریابی مناسب، بررسی عملکرد و بازخورد مناسب میزان جذب منابع افزایش پیدا مى کند و مشتریان به این محصول همانند یک سپرده بانکی آنلاین نگاه مى کنند، همچنین بخشی از مشتریان  بانکی  به این سمت سوق خواهند یافت.

وى در ادامه گفت و گوى خود با "سنا" افزود:  آسان پرداخت از دو سال گذشته تاکنون برنامه ریزی لازم را برای این حوزه انجام داده و زیرساخت های مناسب، درگاه هاى پرداخت، سازوکار حقوقی،  نحوه بازاریابی و ایجاد پرتفوى صندوق را فراهم کرده است.

 امیرى در پایان اظهار داشت: به زودی این امکان بر روی اپلیکیشن آپ قرار مى گیرد و از این محصول مى توان به عنوان یه لاین درآمدی جدید یاد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: