با آرای مردمی

«به ‌پرداخت ملت» برند محبوب کاربران پایانه‌های فروشگاهی شد

 «به ‌پرداخت ملت» برند محبوب کاربران پایانه‌های فروشگاهی شد
کدخبر : 544895

​شرکت به‌پرداخت ملت در هشتمین دوره سالانه از نظرسنجی «جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان» به‌عنوان محبوب‌ترین برند ایرانی به انتخاب استفاده‌کنندگان از پایانه‌های فروشگاهی، حائز رتبه نخست و کسب تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، هشتمین دوره نظرسنجی سالانه «برند محبوب مصرف‌کنندگان» در ۱۰۰ گروه کالایی و خدماتی با حضور بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی از تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه لغایت ۱۵ تیرماه سال جاری در بستر شبکه اجتماعی برگزار شد.

در هشتمین دوره از این جشنواره شرکت " به‌پرداخت ملت" توانست از میان برندهای ارائه‌دهنده خدمات در بخش پایانه‌های فروشگاهی بالاترین درجه محبوبیت را میان کاربران این پایانه‌های پرداخت الکترونیک احراز کند.

این جشنواره که با حضور برندهای مختلف ایرانی و براساس نظرسنجی و آرای هموطنان برگزار می‌شود، به‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه قدردانی از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد.

بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف‌کنندگان دریافت کرده و این بزرگ‌ترین افتخاری است که یک برند می‌تواند در بازار کسب کند.

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: