افتتاح مهمانپذیر شهدای مدافع سلامت بانک ملی ایران

افتتاح مهمانپذیر شهدای مدافع سلامت بانک ملی ایران
کدخبر : 545040

با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، چهارمین ساختمان مهمانپذیر بانک با نام شهدای مدافع سلامت به منظور اسکان و رفاه حال همکاران افتتاح شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این که ساختمان در  ۱۰ واحد در خیابان ظهیرالاسلام به بهره برداری رسید، پس از مراکز گودرز، شفا و کوثر، چهارمین مرکز در تهران برای اسکان همکارانی است که از سایر استان ها برای معالجه و درمان به پایتخت مراجعه می کنند.

 

17662_G_5

محمدرضا حسین زاده در این مراسم که با حضور نصرت اله شهبازی معاون پشتیبانی و عضو هیات عامل، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری، محمد شهرام اخلاق دوست مدیر امور حراست، روسای ادارات رفاه و درمان، مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد، روابط عمومی، رییس دانشکده پرستاری و رییس بیمارستان بانک برگزار شد، ضمن قدردانی از همکارانی که در راه اندازی این مرکز کوشش داشتند، گفت: شاید یکی از مهمترین دغدغه های همکارانی که از دیگر استان ها و شهرستان ها برای معالجه به بیمارستان بانک مراجعه می کنند، بحث اسکان باشد و راه اندازی این قبیل مراکز می تواند تا حدی مشکلات را مرتفع کند.

 

17662_G_4

وی تصریح کرد: امکانات خوب و مناسبی برای اسکان در این مرکز در نظر گرفته شده و همکاران در صورت نیاز می توانند از آن بهره مند شوند.

حسین زاده ضمن آرزوی سلامتی برای همه همکاران خاطر نشان کرد: شاید کم تر بانک و بیمارستانی چنین امکاناتی را برای همکاران خود فراهم کند اما تلاش ما رفاه حال همکاران و ایجاد امکانات مناسب برای آنهاست.

 

17662_G_3

همچنین مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری نیز با بیان اینکه توسعه این مراکز تا ۵۰ واحد مسکونی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در زمان مراجعه همکار به درمانگاه های بانک، هماهنگی های لازم برای اسکان نیز از سوی مسئولان فنی همان درمانگاه صورت می گیرد.

حسینعلی سخندان همچنین از حذف دفترچه های درمانی در تهران از پس فردا خبر داد و گفت: از روز سه شنبه هفته جاری، دیگر نیازی به دفترچه درمانی در تهران نیست و همکاران می توانند برای امور درمانی خود از کد ملی استفاده کنند.

 

 

17662_G_2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: