پیام تبریک مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت روز پزشک
کدخبر : 545045

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور، از خدمات بی بدیل جامعه پزشکی کشور تقدیر کرد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت ، متن پیام دولت آبادی به این شرح است:

"صدها فرشته بر آن دست بوسه می زند کز کار خلق یک گره بسته وا کند"

جامعه پزشکی متعهد و دلسوز ایران زمین؛

اگر چه اول شهریور ماه در تقویم کشور عزیزمان به روز پزشک و گرامیداشت طبیب فرزانه و نامدار ایران، شیخ الرئیس ابو علی سینا نامگذاری شده است لیکن این فرشتگان زمینی با قلب هایی مهربان در همه روزهای سال می کوشند تا گوشه ای از آلام بیماران نیازمند را کاهش دهند. به واقع چشم امید همه دردمندان که زیر لب یا من اسمه دواء و ذکره شفاء را زمزمه می کنند پس از خداوند متعال به دستان پر مهر پزشکان فرهیخته و متخصص کشور دوخته شده است.

هموطنانمان در سراسر کشور طی دو سال گذشته روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرده اند. بدون تردید شیوع ویروس منحوس کرونا باری مضاعف را بر جامعه پزشکی تحمیل کرده و الحق که این عزیزان به رغم همه محدودیت های موجود در این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون آمدند. از یاد نخواهیم برد که جمعی از بهترین اعضای این قشر خدوم جان شیرین خود را در این راه فدا کرده اند، آنان که نام بلندشان سرافرازانه در خیل عظیم شهدای مدافع سلامت جای گرفته و جاودانه شدند. بی شک این وفاداری و ایثار در تاریخ ایران عزیز به یادگار خواهد ماند و هموطنان عزیز تا همیشه قدردان زحمات و ایثار شما عزیزان خواهند بود.

اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ کارکنان بانک تجارت به رسم ادب و قدرشناسی وظیفه دارم با تبریک این روز بزرگ، یکبار دیگر از زحمات پزشکان عزیز و کادر درمان معزز کشور تقدیر و سپاسگزاری نمایم. در این ایام که ایران اسلامی دوباره رنگ و بوی حسینی گرفته است برای شهدای مدافع سلامت هم نشینی با سالار شهیدان و شهدای کربلا و برای شما عزیزان و خانواده های معظم تان عزت و سربلندی همراه با صحت و سلامتی از درگاه خداوند منان آرزو دارم .


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: