مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد روز کارمند را تبریک گفت

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد روز کارمند را تبریک گفت
کدخبر : 545160

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن چهارم شهریورماه مصادف با روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق طی پیامی چهارم شهریورماه مصادف با روز کارمند را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد

به گیتی‌ نام خود را جاودان  کرد

چهارم شهریور ماه مصادف با روز کارمند به عنوان یکی از مهمترین روزهای هفته دولت، فرصت نیکویی است برای قدردانی از تمامی کارمندان فعال در چرخه خدمت به جامعه بزرگ ایثار و شهادت که افتخار کارمندی در نهادهای خدمتگذار به این عزیزان را دارند.

همکاران گرامی در بدنه نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های وابسته با گام برداشتن در مسیر خدمت صادقانه به خانواده ها معظم و معزز شاهد و ایثارگر در مسیر تحقق بخشی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش پررنگی را ایفا می کنند.

لذا بدینوسیله ضمن تبریک روز کارمند از زحمات و تلاش های بی دریغ تمام برادران و خواهران ارجمندم در تمامی بخش ها و سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به ویژه همکاران خدوم در صندوق قرض الحسنه شاهد صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی همه ی شما خدمتگزاران راستین شهداء  را از درگاه ایزد منان مسألت  می نمایم.

 

اسلام کریمی 

مدیرعامل

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: