در نشست مشترک با شرکت نرم افزاری کوثر مطرح شد؛

دکتر کریمی: یکپارچه سازی ارائه خدمات الکترونیکی به اعضاء از مهم ترین برنامه های صندوق قرض الحسنه شاهد است

دکتر کریمی: یکپارچه سازی ارائه خدمات الکترونیکی به اعضاء از مهم ترین برنامه های صندوق قرض الحسنه شاهد است
کدخبر : 545273

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در نشست مشترک به مدیرعامل شرکت نرم افزاری کوثر، یکپارچه سازی ارائه خدمات الکترونیکی به اعضاء را از مهم ترین برنامه های صندوق برشمرد.

به گزارش  شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد،نشستی با حضور مدیرعامل، تنی چند از مشاورین و مدیران ستادی صندوق و مدیرعامل شرکت نرم افزاری کوثر در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد در این نشست که پیرو برنامه های صندوق برای غیر حضوری کردن خدمات به اعضاء تشکیل شد، گفت: ارائه خدمات ویژه به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو همواره در دستور کار بوده و در همین راستا نیازمند تعامل و همکاری بیشتر میان صندوق قرض الحسنه شاهد و شرکت نرم افزاری کوثر به عنوان ارائه دهنده سرویس نرم افزار بانکداری مورد استفاده هستیم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه افزود: یکپارچه سازی ارائه خدمات الکترونیکی به اعضاء از مهم ترین اقداماتی است که باید در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

علوی مدیرعامل شرکت نرم افزاری کوثر پس از بیان نظرات دکتر کریمی مدیرعامل صندوق گفت : شرکت کوثر  با توجه به سابقه همکاری که با مجموعه صندوق قرض الحسنه شاهد از گذشته تاکنون وجود داشته، شناخت خوبی نسبت به عملکرد و همچنین نیازها بدست آورده که همین امر موجب تسریع در ارائه خدمات بهتر خواهد شد.

علوی در ادامه گزارشی از خدمات قابل ارائه به اعضای صندوق قرض الحسنه شاهد بیان و اظهار کرد: با توجه به پتانسیل و شناخت موجود می توان در سریع ترین زمان ممکن خدماتی را در حوزه های خدمات الکترونیک به اعضاء ارائه داد.

گفتنی است صندوق قرض الحسنه شاهد در راستای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو برنامه هایی را در دستور کار قرار داده که الکترونیکی شدن ارائه خدمات یکی از این برنامه ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: