قائم مقام شرکت آذر باتری:

بانک ملی ایران فراتر از یک بانک در کنار مشتری است

 بانک ملی ایران فراتر از یک بانک در کنار مشتری است
کدخبر : 545429

وحدت طلب بانک ملی ایران را پشتوانه قوی برای تولیدات این شرکت دانست وگفت: بانک ملی ایران از بدو تاسیس شرکت در کنار ما بوده که همین موضوع موجب موفقیت شرکت شده است.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در سال های گذشته تولید انواع باتری خودرو در انحصار غربی ها بود و نیاز بازار کشور به این محصول از کشورهای خارجی تامین و وارد می شد، اما اکنون متخصصان شرکت آذر باتری با تلاش و با حمایت ها و تسهیلات بانک ملی ایران توانسته اند گام مهمی در خودکفایی کشور بردارند و موفق به بومی سازی این محصول شوند.

با حمایت های به عمل آمده در بزرگترین و قدیمی ترین کارخانه تولید باتری انواع خودرو در کشور بیش از ۵۰ هزار عدد باتری تولید و با بهره گیری از ماشین آلات بروز دنیا توانسته است یکی از تامین کنندگان اصلی باتری شرکت های خودرو سازی همچون ایران خودرو، سایپا و ماموت باشد .

قائم مقام شرکت آذر باتری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران عملکرد حمایتی بانک را در خصوص شرکت بسیار مطلوب توصیف و تاکید کرد: بانک ملی ایران نشان داد می تواند با حمایت از مجموعه های تولیدی و صنعتی، بخش خصوصی را فعال کرده و حتی توان رقابتی آنها را در سطح بین المللی افزایش دهد تا با این اقدامات سهمی در زمینه تولیدات بومی و حمایت از صنعتگران و مخترعان داشته باشد. 

بهرام قمی مدیرکارخانه آذر باتری نیز در این گفت و گو با اشاره به این که به سرانجام رسیدن هر اقدامی نیاز به تقویت منابع مالی دارد و این موضوع برای بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی از اهمیت بیشتری برخوردار است، گفت: تأمین پایدار منابع مالی به عنوان پشتوانه تولید توسط بانک ملی ایران از صنعت کشور می تواند سرمنشاء توسعه همه جانبه کشور باشد.

وی نیز افزود: محصولات این کارخانه علاوه بر بازارداخل به بازار کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای دور و میانه، حاشیه دریای خزر، اروپا و آفریقا نیز صادر می شود و با حمایت های صورت گرفته و با تامین تجهیزات و امکانات تولید طی سال های اخیر ظرفیت تولید این واحد صنعتی ۲ برابر شده است.

غلام رضا بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران با اشاره به ارزآوری این محصول، اظهار کرد: با حمایت ها و کمک های بانک ملی ایران ظرفیت تولید این واحد صنعتی در سال های گذشته افزایش یافته و موجب شده تا کشور از این محصول خاص بی نیاز شود و زمینه اشتغال بسیاری از جوانان متخصص را  فراهم کند.

ابراهیم حق جو دبیر کل اتاق بازرگانی استان آذربایجان غربی با تاکید بر این که در حال حاضر زیرساخت های موجود در بانک ملی ایران برای بهبود و رونق تولید در کشور قابل توجه است، گفت: عمده مشکلات واحدهای صنعتی استان عدم سرمایه در گردش است که در سال های اخیر با پشتیبانی همه جانبه و سیاست های اعتباری توسط بانک ملی ایران تولید این واحدهای صنعتی رونق و بهبود یافته است. 

گفتنی است، شرکت تولیدی آذرباتری (سهامی عام) در سال  ۱۳۷۷ با اخذ مجوزهای لازم  در شهر ارومیه واقع در استان آذربایجان غربی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع  باتری استارتر خودرو شروع کرد. این شرکت یکی از اولین تولید کنندگان داخلی موفق در زمینه تولید انواع باتری خودرو در کشور می باشد. تمامی محصولات این شرکت با استاندارد های روز دنیا تولید شده و دارای گارانتی می باشد. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در واحد های مدیریتی و بازرگانی در چند سال اخیر، آذرباتری هم اکنون توانسته است با قدرت به بازار کشور های خاورمیانه ورود و به پنج کشور این حوزه صادرات داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: