بانک ملی

صدف در دستان شماست؛ جوهره ی این وام گرانبهاست

صدف در دستان شماست؛ جوهره ی این وام گرانبهاست
کدخبر : 545534

بانک ملی ایران با ارائه تسهیلات و خدمات متنوع بار دیگر در کنار مردم و فعالان‌ اقتصادی جهت رونق اقتصادی کشور گام بر می دارد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با سالروز تاسیس این بانک طرح "صدف" با هدف پاسخگویی مناسب جهت رفع تمامی نیازهای مالی مشتریان و تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات اعتباری، در تمامی شعب امکان پذیر شد.

این طرح در قالب عقد مرابحه و بر اساس میزان ماندگاری منابع نزد بانک در قبال سپرده های ۶ ماهه، ۹ ماهه و یک ساله به هموطنان گرامی پرداخت می شود. از این رو تمامی اقشار جامعه و مشتریان بانک می توانند با سپرده گذاری نزد بانک با توجه به نوع نیاز و توانمندی خود در پرداخت اقساط از تسهیلات متنوع این طرح بهره مند شوند. 

در این طرح تمامی اقشار جامعه اعم از پزشکان، وکلا، کارگران، کارمندان، رانندگان، قضات، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، مهندسان، کارآفرینان، خانم ها و سرپرستان خانواده ها، مکانیک ها و ... می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری نزد بانک از تسهیلات این طرح بهره مند شوند.

نرخ سود تسهیلات موضوع این طرح از یک درصد تا ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی  از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه می باشد و متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به شعب سراسر کشور و یا از طریق نشان بانک؛ اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران و سامانه های بانکداری الکترونیک این بانک نظیر بام به صورت غیر حضوری نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و با سپرده گذاری نزد بانک بعد از ۶ ماه از تاریخ افتتاح حساب برای دریافت تسهیلات از طرح یاد شده به شعبه مراجعه و با توجه به شرایط و نیاز خود با انتخاب یکی از تسهیلات متنوع طرح از مزایای آن استفاده نمایند.

گفتنی است در این طرح امتیاز اخذ تسهیلات ، قابل انتقال به افراد درجه یک خانواده شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر نیز می باشد.

مشتریان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر برای استفاده از تسهیلات فوق می‌توانند به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان واحد ارتباط مردمی ما با خطوط ویژه تلفن ۶۴۱۴۰-۰۲۱ و ۶۶۷۳۳۸۸۰-۰۲۱  تماس حاصل نمایند و سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را اخذ نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: