پرداخت الکترونیک سپهر

امضای تفاهم نامه همکاری بین سرای ایرانی، بانک صادرات ایران و پرداخت الکترونیک سپهر

 امضای تفاهم نامه همکاری بین سرای ایرانی، بانک صادرات ایران و پرداخت الکترونیک سپهر
کدخبر : 545710

​بانک صادرات ایران، پرداخت الکترونیک سپهر و سرای ایرانی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از  روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، طی بازدید مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر از سرای ایرانی تفاهم نامه همکاری بر مبنای ارائه خدمات پرداخت الکترونیک بین بانک صادرات ایران، پرداخت الکترونیک سپهر و سرای ایرانی شکل گرفت.

با توجه به راهبرد اساسی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در ارائه خدمات و سرویس‌های با کیفیت به مشتریان بزرگ و VIP و افزایش سطح رضایتمندی آنان این توافقق نامه به امضا رسید.

در این بازدید مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیک ممتاز و مورد نیاز سرای ایرانی به بهترین شکل ممکن تاکید کرد.

پرداخت الکترونیک این روزها نیاز جدی بسیاری از کسب و کارها است و انتخاب شرکت ارائه دهنده این خدمات تاثیر بسیار  زیادی در رونق آن کسب و کار دارد و پرداخت الکترونیک سپهر نیز با ارائه خدمات مطلوب این روزها انتخاب بسیاری از شرکت های بزرگ بوده است.

سرای ایرانی نیز سال ۱۳۹۴  به منظور حمایت از تولید داخلی و حذف واسطه ها و صرفه جویی در زمان و تسهیل امر خرید در شهر مقدس قم شروع به کار کرد   و مورد استقبال خوبی توسط هموطنان عزیز قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: