با هدف حفظ حقوق نسل های آینده و تبدیل منابع ملی به سرمایه های مولد اقتصادی روی می دهد؛

مشارکت صندوق توسعه ملی در پروژه های اقتصادی و بزرگ کشور

مشارکت صندوق توسعه ملی در پروژه های اقتصادی و بزرگ کشور
کدخبر : 546817

صندوق توسعه ملی با رویکرد اصلی حفظ حقوق نسل های آینده و تبدیل منابع ملی به سرمایه های زاینده و مولد اقتصادی در پروژه های اقتصادی و بزرگ کشور مشارکت می کند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه ملی، نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه ی حوزه ی نفت، گاز و پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، امروز سوم آبان ۱۴۰۰ در جزیره‌ی کیش برگزار می شود.

سالهاست که صنعت نفت به عنوان پیشران اقتصاد کشور نقش اساسی در تحقق اهداف کلان اقتصاد ملی در افق چشم انداز ۲۰ ساله ایفا می کند.

با توجه به نقش تاثیر گذار صندوق توسعه ملی برای تبدیل بخشی از دارایی های حاصل از فروش فرآورده های نفتی و گاز به ثروت های ماندگار، مولد وسرمایه های زاینده اقتصادی و نیز صیانت از سهم نسل آینده، این صندوق در مدت زمان کوتاه فعالیت ۱۰ ساله‌ی خود قدمهای مهمی برای رشد در مسیر شکوفایی اقتصاد کشور با وجود تمامی مشکلات برداشته است.

شایان ذکراست، دکترابوالحسنی، عضو هیأت عامل و معاون اقتصادی صندوق توسعه ی ملی نیز در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه ی حوزه ی نفت، گاز و پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با موضوع صندوق توسعه ملی و رویکردها، در افتتاحیه ی این همایش به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: