بانک صادرات ایران/

حمایت بانک صادرات ایران از لیگ برتر کشتی

حمایت بانک صادرات ایران از لیگ برتر کشتی
کدخبر : 547000

​رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام(ره) با حمایت بانک صادرات ایران در شهرستان جویبار استان مازندران برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام(ره) که در شهر جویبار مازندران برگزار شد، ضمن حمایت از این دوره از رقابت‌ها، از پیشکسوتان و افتخارآفرینان کشتی کشور نیز تجلیل کرد. 

در این رقابت‌ها که به میزبانی تیم صنایع مازندران در شهرستان جویبار استان مازندران و با حضور حسن عرب مشاور پارلمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران، وحید نصیری، مدیر شعب بانک صادرات استان مازندران و جمعی از مسئولان، پیشکسوتان و ورزشکاران رشته کشتی برگزار شد، از امامعلی حبیبی، پیشکسوت و افتخارآفرین کشتی کشور و دارنده نخستین نشان طلای بازی‌های المپیک(١٩٥٦)، سه عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی، نشان طلای بازی‌های آسیایی (١٩٥٨) و هم‌چنین پنج عنوان قهرمانی ایران تجلیل شد. 

همچنین از کامران قاسم‌پور قهرمان المپیک، رحمان عموزاد، رضا یزدانی و حسن رحیمی از افتخارآفرینان کشتی کشور با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

در این مسابقات ٤ تیم ستارگان ساری، صنایع مازندران، خراسان‌جنوبی و باشگاه ورزشی مقاومت حضور داشتند.

مدیرشعب بانک صادرات مازندران در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگاران به برخی از اقدامات بانک‌ صادرات ایران در بخش‌های مختلف عمرانی و تولیدی کشور اشاره کرد و گفت: بانک صادرات ایران توانسته است در مدت هفتاد سال فعالیت، با خوش‌نامی، سرمایه اجتماعی بزرگی را ایجاد کند و در کارهای بزرگ ملی نقش جدی و بسزایی ایفا کند.

وحید نصیری افزود: بانک صادرات ایران در کنار انجام فعالیت‌های مالی، عمرانی و اقتصادی توجه ویژه‌ای به ایفای رسالت‌های اجتماعی خود دارد که اقداماتی چون آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، توجه به اقتصاد هنر و حمایت از فرهنگ و هنر کشور، ساخت مدارس، کتابخانه‌ها و مراکز بهداشت در مناطق محروم و ... گوشه‌ای از این اقدامات است.

وی اظهار کرد: ورزش کشتی یکی از ورزش‌های پرطرفدار کشور محسوب می‌شود و بانک صادرات ایران در جهت حمایت از این ورزش کهن و افتخارآفرین در سال جاری پشتیبانی و حمایت از لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) را برعهده‌گرفته است.

حسن عرب، مشاور پارلمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در سخنانی موفقیت‌های بزرگ نمایندگان شایسته کشتی کشورمان در رقابت‌های المپیک و جهانی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت‌ها و برنامه‌ریزی صورت گرفته این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

وی گفت: نگاه ما به ورزش کشتی به ‌عنوان ورزش ملی کشور، نگاه ویژه ای است و حمایت و پشتیبانی بانک صادرات ایران از رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) این شعار را عینیت بخشیده است.

در پایان این مسابقات تیم ستارگان ساری مقام اول را کسب کرد و تیم‌های صنایع مازندران، خراسان‌جنوبی و باشگاه مقاومت به ترتیب صاحب عناوین دوم تا چهارم شدند.​

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: