بانک توسعه تعاون/

تداوم حمایت های بانک توسعه تعاون از رونق تولید در استان بوشهر

تداوم حمایت های بانک توسعه تعاون از رونق تولید در استان بوشهر
کدخبر : 547256

بانک توسعه تعاون به عنوان بانک توسعه ای در شکوفایی اقتصاد استان در سنوات گذشته نقشی تأثیرگذار را در منطقه ایفا کرده وحمایت از کارآفرینان ، شرکت های تعاونی تولیدی فعال در شهرستان ها و طرح های اشتغال زا که در رونق تولید و اقتصاد استان تاثیر گذار هستند را در اولویت پرداخت تسهیلات در سال جاری قرار داده است .

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر ، در راستای تداوم سیاست های حمایتی از بخش تولید و رونق اشتغال و کارآفرینی ، بانک توسعه تعاون با اعطای تسهیلات ۲ میلیارد ریالی از محل طرح اشتغال پایدار روستایی به شرکت تعاونی تولیدی چوکه بافان جنوب که در زمینه تولید ملحفه یکبار مصرف و گان بیمارستانی و البسه مدارس و تولید ماسک در شهرستان دشتی فعالیت دارد ،حمایت کرد .

این شرکت تولیدی موجب ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر در شهرستان دشتی شده، ظرفیت تولید شرکت سالانه ۲۰۰ هزار گان بیمارستانی و ۴۰۰هزار ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی بوده که در کارگاهی به مساحت۴۰۰ متر مربع در شهرستان دشتی روستای محمد آباد محصولات خود را تولید و در بازار استانی توزیع می کند. گفتنی است شرکت تعاونی تولیدی چوکه بافان جنوب در سال ۱۳۹۶ رسما فعالیت خود را آغاز کرده و در همایش تعاونی های برتر استان در هفته تعاون سال جاری از جمله تعاونی های برتر استان بوشهر شناخته شده است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: