پرداخت الکترونیک سپهر/

حضور پرداخت الکترونیک سپهر در نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی

حضور پرداخت الکترونیک سپهر در نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی
کدخبر : 547646

پرداخت الکترونیک سپهر به همراه بانک صادرات ایران در نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور شرکت کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی، به گفته همکاران شرکت کننده حضور در این نمایشگاه به دلیل معرفی محصولات و بازاریابی و ایجاد تفاهم نامه  در حوزه ارائه خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیک بود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران حجت‌اله صیدی،به همراه معاونین و مدیران ارشد بانک در حاشیه بازدید سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از غرفه بانک صادرات ایران با وی دیدار و بر سرمایه‌گذاری بانک در حوزه‌های مختلف صنعت از جمله معدن، نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد.

بهزاد محمدی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیران عامل سازمان های منطقه آزاد کیش، قشم، چابهار، رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، دبیر ستاد آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل بانک صادرات، رئیس صندوق توسعه ملی، مشاورعالی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نخستین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر از جمله مسئولان حاضر در این رویداد بودند.

نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ۳ تا۵ آبان در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: