بانک ملی ایران/

پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران/ مشارکت ویژه بانک در طرح های سرمایه گذاری با اولویت رونق تولید

پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران/ مشارکت ویژه بانک در طرح های سرمایه گذاری با اولویت رونق تولید
کدخبر : 548042

با چالش‌های متعدد پیش روی تولیدکنندگان داخلی، فرهنگ سازی در حمایت از تولید، امر خطیری است که بانک ملی ایران با سرمایه گذاری در طرح های اشتغال زایی استان ها علاوه بر گام نهادن در این راستا، سعی در بهبود فضای کسب و کار و رونق بازار اشتغال زایی کشور دارد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تعداد پروژه های ایجاد شده با مشارکت و اقدام مستقیم بانک ها در کشور قابل شمارش نیست و بانک ملی ایران به عنوان یک نهاد مردمی و بازوی توانمند اقتصادی دولت، در بسیاری از این پروژه ها سهم قابل توجهی داشته است.

این بانک با مشارکت در طرح های سرمایه گذاری استان ها تلاش دارد تا ضمن حفظ اشتغال موجود، بستری برای توسعه اشتغال و بهبود فضای کسب و کار ایجاد کند.

بانک ملی ایران در سال ۹۹ و سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۲۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش های تولیدی استان آذربایجان شرقی تخصیص داده است که از مهم ترین طرح های سرمایه گذاری این استان، مجتمع فولاد کانی حدید میانه با اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم ۵۰۰ نیروی انسانی است.

این مجتمع با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن شمش آهنی در سال، بخش مهمی از نیاز واحدهای فولادی کشور را تامین می کند.

بانک ملی ایران یک هزار و ۲۸۳ میلیارد ریال منابع شامل ۳۰۰ میلیارد ریال در بخش سرمایه گذاری ثابت از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون سنواتی کشور و ۹۸۳ میلیارد ریال در بخش سرمایه در گردش از محل منابع داخلی بانک به این مجتمع اختصاص داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: