پست بانک/

ابراز همدردی و کمک پست بانک ایران به زلزله‌زدگان استان هرمزگان در نخستین ساعات پس از وقوع زلزله

ابراز همدردی و کمک پست بانک ایران به زلزله‌زدگان استان هرمزگان در نخستین ساعات پس از وقوع زلزله
کدخبر : 548071

در اولین ساعات پس از وقوع زلزله در استان هرمزگان، اسد گرامی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و رئیس هسته گزینش پست بانک ایران به نمایندگی از این بانک به همراه احمد فرهمند مدیر شعب استان هرمزگان از مناطق زلزله‌زده این استان بازدید کرد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی، در این بازدید که در ۲۴ آبا‌ن‌ماه سالجاری انجام شد، گرامی و فرهمند ضمن حضور در مناطق آسیب‌دیده از زلزله روستای گهره از توابع بخش فین استان هرمزگان که باجه پست بانک آن فعال است، در خصوص رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان این روستا با اعضای شورای اسلامی، دهیار و تعدادی از اهالی گفتگو کردند.

در ادامه این بازدید کمک‌های اهدایی پست بانک ایران شامل؛ آب معدنی و نیازهای اولیه و ضروری به مردم به نمایندگان روستا اهدا شد. همچنین درخواست‌ها و نیازهای مردم به چادر و سایر موضوعات مرتبط احصاء و به مدیر عامل بانک جهت تامین اعتبار جمع‌بندی و گزارش شد.  

همچنین مدیریت شعب استان هرمزگان در خصوص اعطاء تسهیلات ارزان قیمت از طریق باجه بانکی فعال روستا قول مساعدت و همکاری داد.

در پایان این بازدید مسئول باجه بانکی روستای گهره به نمایندگی از مردم روستا در نامه‌ای به نمایندگان پست بانک ایران از ابراز همدردی و حضور آنان و کمک‌های انسان دوستانه به مردم روستا تقدیر و تشکر نمود.

در بخشی از این نامه آمده است:

زلزله اخیر اگرچه موجب وارد شدن خسارات جانی و مالی فراوانی بر مردم مظلوم منطقه فین، روستای گهره‌ و روستاهای اطراف گردید؛ اما همراهی، همبستگی و همدردی و دیدار با مردم آسیب دیده گهره و کمک‌رسانی و حمایت از آنان ارزشمند، قابل تقدیر و بی‌نظیر است.

این نامه می‌افزاید: بلاشک این همکاری و اتحاد موجب تقویت روحیه‌ی نوع دوستی و همگرایی بین مردم و آسیب دیده‌گان زلزله شده و باعث تسکین این روستاییان محروم و مرهمی بر دردهای بی‌پایان آنان خواهد شد.

در این نامه ابراز امیدواری شده است: این همراهی تا بازسازی مناطق آسیب دیده و عمران و آبادانی تداوم یابد که نگاه آنان به همت بزرگوارانی چون شماست و گام بزرگی در روییدن بذر امید و زندگی جدید در این مناطق خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: