بانک مهرایران/

با طرح مهر آتیه نوین، نگرانی درباره آینده فرزندتان را کاهش دهید

با طرح مهر آتیه نوین، نگرانی درباره آینده فرزندتان را کاهش دهید
کدخبر : 548209

اگر می‌خواهید برای آینده فرزندان یا تأمین مخارج آتی خانواده خود مبلغی را پس‌انداز کنید و بر اساس آن تسهیلات قرض‌الحسنه نیز دریافت کنید، بانک مهر ایران این امکان را در طرح مهر آتیه نوین برای شما فراهم کرده است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، ۲۹ آبان مصادف با ۲۰ نوامبر و روز جهانی کودک است. به همین مناسبت یکی از طرح‌های بانک مهر ایران که می‌تواند دغدغه والدین نسبت به آینده فرزند خود را کم کند، مرور کرده‌ایم.

در طرح مهر آتیه نوین، متقاضیان می‌توانند با واریز مستمر به‌صورت ماهانه یا سالانه، نسبت به افزایش امتیاز میانگین خود در میان‌مدت و بلندمدت و دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند.

هر چند دامنه مخاطبان این طرح گسترده‌ است، اما والدینی که در نظر دارند برای آینده فرزندان خود پس‌انداز هدفمند انجام دهند، یکی از اصلی‌ترین گروه‌های هدف این طرح هستند.

شرایط بهره‌مندی از تسهیلات مهر آتیه نوین

برای این طرح نیاز به افتتاح حساب پس‌انداز ویژه در طرح مهر آتیه نوین است. پس از این کار لازم است واریز مبالغ به‌صورت مستمر ماهانه یا سالانه انجام شود. این مبلغ بر حسب انتخاب مشتری می‌تواند در طول کل دوره ثابت بوده یا با افزایش سالانه همراه باشد.

حداکثر مدت اکتساب میانگین قابل انتخاب از سوی مشتری ۱۰ سال است. برخورداری از تسهیلات با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه و بر حسب انتخاب مشتری امکان‌پذیر است و زمان بهره‌مندی از تسهیلات پایان سال سوم، پایان سال ششم یا پایان سال دهم است. گفتنی است نرخ کارمزد تسهیلات نیز ۴ درصد به‌ازای مانده هر سال است.

در طرح مهر آتیه نوین بانک مهر ایران، مبلغ تسهیلات بیشتری در ازای واریز‌های ماهانه و سالانه در مقایسه با تسهیلات پرداختی از سوی شرکت‌های بیمه موجود در بازار بابت بیمه‌های عمر به مشتری تعلق می‌گیرد. همچنین امکان پس‌انداز فرد در حساب و استفاده از آن در صورت لزوم در نظر گرفته شده است.

نحوه واریز در این طرح قابل انعطاف و بر اساس شرایط مشتریان طراحی شده و می‌توانید با مراجعه با به صفحه طرح آتیه نوین در وب‌سایت بانک مهر ایران به نشانی www.qmb.ir از شرایط آن آگاه شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: