بانک تجارت/

مدیرعامل بانک تجارت هفته بسیج را تبریک گفت

مدیرعامل بانک تجارت هفته بسیج را تبریک گفت
کدخبر : 548238

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

 

بسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـنِ الرَّ‌حِیمِ

 

هفته گرامیداشت بسیج فرصت تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. این نهاد مردمی همواره با اتکا به نیروهای متعهد و ایثارگر در صحنه‌های مختلفی همچون دفاع مقدس، عمران و سازندگی ایران اسلامی، میدان فرهنگی، جنگ نرم، اقتصاد دانش بنیان، دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و اقدامات ایثارگرانه در مقابله با ویروس منحوس کرونا همواره درخشان ظاهر شده است.

خواهران و برادران بسیجی همواره می کوشند تا ارزش‌های والایی که به برکت انقلاب اسلامی ماندگار شده است، حفظ و تقویت کنند و همکاران بسیجی من نیز در بانک تجارت در شرایط خاص ناشی از سخت‌ترین تحریم‌ها با دانش تخصصی و با هدف اعتلای نام بزرگ ایران اسلامی در سنگر اقتصادی و نظام بانکی تلاش و کوشش می‌کنند.

اینجانب به نمایندگی از هیات مدیره بانک تجارت هفته بسیج را به بسیجیان سراسر کشور به ویژه بسیجیان سنگر اقتصادی در نظام بانکی و بسیجیان بانک تجارت تبریک گفته و تداوم توفیقات روز افزون و علو درجات ایشان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند منان خواستارم.

 

هادی اخلاقی فیض آثار

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: