• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • بانک
  • باید از ظرفیت باجه‌های بانکی روستایی برای توسعه و رونق اقتصادی استان استفاده کنیم/ منافع کارکنان همیشه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد

دکتر شیری در جلسه شورای اداری پست‌بانک استان فارس خبر داد:

باید از ظرفیت باجه‌های بانکی روستایی برای توسعه و رونق اقتصادی استان استفاده کنیم/ منافع کارکنان همیشه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد

 باید از ظرفیت باجه‌های بانکی روستایی برای توسعه و رونق اقتصادی استان استفاده کنیم/ منافع کارکنان همیشه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد
کدخبر : 548243

مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست بانک استان فارس با تاکید بر اینکه عملکرد رو به رشد شاخص های بانکی در این استان مشهود است، گفت: باید از ظرفیت خدمات دهی و اشتغالزایی باجه های بانکی روستایی برای توسعه و رونق اقتصادی استان استفاده کنیم و توسعه ظرفیت های مورد اشاره را در برنامه قرار دهیم.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه با اشاره به اینکه در ۲۲ بهمن ماه سال جاری ۳۰ باجه بانکی روستایی جدید در استان فارس افتتاح می شود، گفت: تسهیل امور باجه‌های بانکی روستایی با تدبیر و منطق همواره اولویت بانک بوده است.

مدیرعامل پست بانک ایران با بیان اینکه برنامه ریزی منسجم یکی از شاخص های رشد و بلوغ یک سازمان است، تصریح کرد: طی دو سال گذشته با برنامه ریزی به ثبات معقولی رسیده ایم و هم اکنون باید گام دوم که نهادسازی است و در سند راهبردی بانک در افق ۱۴۰۴ نیز آمده است را آغاز کنیم.

وی افزود: نهاد سازی به این مفهوم است که باید سیستمی طراحی شود که همه امور پرونده‌ های خرد اعتباری به صورت غیر حضوری، انجام شود.

شیری با تاکید بر ماموریت بانک در حوزه فناوری اطلاعات اظهار کرد: در این حوزه با پرونده هایی رو به رو هستیم که با توجه به نوع فعالیت این شرکت‌ها، قابل لمس نیستند و باید با نهاد سازی این تضادها را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید باجه های بانکی روستایی را در حوزه بانکداری خرد فعال کرد، افزود: باید خدمات     به روز حوزه سرمایه، کارگزاری و ظرفیت ارائه خدمات بیمه ای را در باجه های بانکی روستایی فراهم کنیم.

شیری با تاکید بر اینکه عملکرد رو به رشد استان فارس مشهود است، گفت: باید از ظرفیت خدمات دهی و اشتغالزایی باجه های بانکی روستایی برای توسعه و رونق اقتصادی استان استفاده کنیم و توسعه ظرفیت های مورد اشاره را در برنامه قرار دهیم. 

مدیر عامل پست بانک ایران با بیان اینکه در حال حاضر مدیر پروری در بانک نهادینه شده است، ادامه داد: انتخاب اصلح در شبکه بانک از برنامه های اصلی است.

شیری توجه به آمایش سرزمین را یکی از برنامه های اصلی سیستم بانکی اعلام کرد و گفت: اگر در یک منطقه منابع جذب می شود باید با برنامه ریزی منطقی برای آبادی و رونق کسب و کارها در همان منطقه مصرف شود.

وی کسب رتبه اول جشنواره شهید رجایی، انتخاب به عنوان برترین بانک دولتی کشور و برترین بانک حوزه بانکداری اسلامی را مرهون تلاش جمعی کارکنان و برنامه ریزی سازمان یافته در بانک دانست و خاطرنشان کرد: منافع کارکنان همیشه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد و در موضوع بیمه تکمیلی به طور یقین رفع نیاز کارکنان مد نظر قرار دارد و پرداخت تسهیلات مسکن مسئولین باجه های بانکی روستایی نیز در برنامه های عملیاتی بانک مورد توجه است.

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه تغییر وضعیت همکاران قراردادی در همه سازمان ها در برنامه مجلس شورای اسلامی قرار دارد، گفت: باید در این حوزه منتظر تصمیمات و قوانین مجلس باشیم.

طهمورث الیاسی بختیاری رئیس هیات مدیره پست بانک ایران نیز در این جلسه با بیان اینکه رشد و توسعه ای پایدار باقی می ماند که با رعایت الزامات قانونی و ظرفیت های موجود تحقق پیدا کند، گفت: در مورد پست بانک ایران و در استان فارس این توسعه پایدار وجود دارد و به طور قطع ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسئله برندینگ جز اولویت های بانک است، ادامه داد: با رعایت استاندارد های لازم به زودی برنامه برندینگ بانک ابلاغ می شود.

رئیس هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه به همان اندازه که تجهیز منابع مهم است، تخصیص و مصرف منابع نیز اهمیت دارد، اظهار کرد: حضور در مناطق کم برخوردار و ارائه خدمت به مردم این مناطق یک فرصت است و باید به بهترین شکل ممکن در این مناطق خدمات بانکی را ارائه دهیم.

فرهاد بهمنی عضو اجرایی هیات مدیره اجرایی پست بانک ایران ، با اشاره به اینکه با به روز رسانی سامانه بنکو ، مشکلات آن نسبت به قبل کمتر شده است، تصریح کرد: کارمزدهای سیستمی بخش تسهیلات و زیرساخت سیستمی سامانه نظارت و همچنین دریافت سیتواسیون و سامانه ساتنا برای باجه های بانکی روستایی به زودی فعال می شود.

بهمنی با بیان اینکه فاز دوم برنامه پیچک در دی ماه در سامانه بنکو و در همراه بانک تا پایان آذر ماه راه اندازی می شود، گفت: با بهره برداری از این بخش ، ثبت چک در همراه بانک فعال سازی می شود.

وی در پایان از بهره برداری پایلوت از نسخه ارمغان برای خودپرداز در استان سمنان خبر داد و افزود: با رفع مشکلات این نسخه ارمغان، به زودی شاهد فعال سازی آن در تمام کشور برای استفاده خود پردازها خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه فاطمه دهقانی مدیر شعب استان فارس گزارشی از عملکرد شاخص های مختلف استان ارائه کرد و در ادامه جلسه، همکاران ستادی و شعب استان، مشکلات، پیشنهادها و موضوعات مختلف حوزه اجرا را با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک در میان گذاشتند.

در سفر به استان فارس، طهمورث الیاسی بختیاری رئیس هیات مدیره، فرهاد بهمنی عضو اجرایی هیات مدیره  ، محمود سعادتفر معاون سازمان و برنامه ریزی ، محسن اخلاقی مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست و علیرضا واحد پور مدیر امور استان ها و بازاریابی مدیر عامل پست بانک ایران را همراهی می کردند. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: