بانک پاسارگاد/

شمیم ساخت مدارس توسط بانک پاسارگاد در گلستان پیچید

شمیم ساخت مدارس توسط بانک پاسارگاد در گلستان پیچید
کدخبر : 548253

مدرسه سه‌کلاسۀ "شهید سالار" روستای پیرآغاچ از توابع استان گلستان توسط بانک پاسارگاد افتتاح و به فرزندان عزیز این منطقه اهدا شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، صبح روز چهارشنبه ۲۶آبان۱۴۰۰ مدرسه سه‌کلاسۀ «شهید سالار» در روستای پیرآغاچ از توابع بخش مرکزی شهرستان آق‌قلا در استان گلستان با حضور مدیرعامل و مدیران بانک پاسارگاد، مقامات محلی و جمعی از مردم میهمان‌نواز این روستا افتتاح و به مردم شریف این منطقه اهدا شد.

در اسفندماه سال ۱۳۹۷ طی بارندگی‌های شدید و وقوع سیل در منطقه آق‌قلا، به روستای پیرآغاچ خسارات جدی وارد شد که در اثر آن فرزندان عزیز این منطقه از فضای آموزشی استاندارد و امن محروم شدند. خوشبختانه با احداث این مدرسه فضای آموزشی شایسته، ایمن و مناسبی برای بیش از صد نفر از دانش‌آموزان روستای پیرآغاچ و روستاهای اطراف فراهم شده است. مدرسه شهید سالار به مساحت ۱،۰۰۰ مترمربع بنا شده که با احداث این مدرسه، ۳۰۶مترمربع در قالب سه کلاس آموزشی به فضای آموزشی کشور اضافه شده است.

گفتنی است بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود تا کنون بیش از ۲۷ مدرسه در مناطق مختلف کشور از جمله در استان‌های خوزستان، لرستان و... احداث کرده است و ساخت ۱۴مدرسه دیگر را نیز در دستور کار خود دارد که از این بین سه مدرسه به مناطق سیل‌زدۀ استان گلستان در روستاهای پیرآغاچ، صحنه و قرنجیک شهرستان آق‌قلا اختصاص یافته است. همچنین بانک پاسارگاد در کنار ساخت مدارس، ۱۷کتابخانه نیز در سراسر کشور احداث و به مردم مناطق مختلف اهدا کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: