بانک پارسیان/

اقدام به‌موقع کارمند بانک پارسیان جان یک شهروند رفسنجانی را نجات داد/ واژه ایثار و فداکاری دوباره زنده شد

اقدام به‌موقع کارمند بانک پارسیان جان یک شهروند رفسنجانی را نجات داد/ واژه ایثار و فداکاری دوباره زنده شد
کدخبر : 548274

سید رضا حسینی نوه، کارمند شعبه رفسنجان بانک پارسیان با اقدام به‌موقع، جان یک شهروند رفسنجانی آسیب‌دیده براثر سانحه تصادف را نجات داد و تصویر تحسین‌برانگیزی از حس مسئولیت‌پذیری در شرایط بحرانی را بر جای گذاشت.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی ، این رویداد که ویدئوی آن در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود باعث واکنش‌های مثبت زیادی از سوی کاربران شده است.

سید رضا حسینی نوه، کارمند شعبه رفسنجان بانک پارسیان پس از مشاهده تصادف یک شهروند رفسنجانی در خیابان امام شهر رفسنجان، با حضور به‌موقع در محل و انجام عملیات احیا و کمک‌های اولیه، جان این هم‌وطن رفسنجانی را قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس نجات داد.

پیش‌ازاین نیز کارکنان شایسته بانک پارسیان در دوران همه گیری و شیوع ویروس کرونا و درصحنه‌های دیگر شبیه به این روح مسئولیت‌پذیری و کاردانی خود را اثبات کرده بودند. آن‌ها به‌کرات نشان داده‌اند که علاوه بر خدمت‌رسانی و تکریم ارباب‌رجوع، در فداکاری و ایثارگری نیز پیشتازند.

در پی این اقدام ارزشمند کارمند بانک پارسیان، رییس مرکز اورژانس رفسنجان و مصدوم بهبود یافته از سانحه با حضور در شعبه رفسنجان بانک پارسیان از تلاش ها، همیاری و درایت مخلصانه سیدرضا حسینی نوه تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: